Ingezonden persbericht

Persbericht Jetsetters Luxury Lifestyle Fair

Enschede, 12 oktober 2006

In navolging op de succesvolle primeur van de Luxury Lifestyle Fair in oktober 2005, organiseert Evenementenhal Rijswijk in samenwerking met Waterbeek Media op 10, 11 & 12 november 2006 de Jetsetters Luxury Lifestyle Fair. De fair is erop gericht om verschillende Nederlandse bedrijven met diverse producten en diensten uit het luxe segment bij elkaar te brengen en op die manier een aantrekkelijk platform te creëren voor de bezoeker en exposant.

Nieuw dit jaar is de samenwerking tussen de Luxury Lifestyle Fair (Van der Most Groep) en het crossmediale informatieconcept "Jetsetters". Deze samenwerking bestaat uit onder andere 3 tv-specials over de Jetsetters Luxury Lifestyle Fair op 8, 9 en 10 november op RTL 7. Tevens wordt de reguliere uitzending van Jetsetters op 5 november op RTL 4 compleet gewijd aan het evenement. Verder zal er redactionele aandacht gegeven worden in Jetsetters Magazine en vermeldingen op de bijbehorende website www.jetsettersplaza.nl. In Jetsetters Magazine wordt een special opgenomen over de Jetsetters Luxury Lifestyle Fair, die tevens verspreid zal worden op het evenement. De beursuitgave van Jetsetters Magazine zal gedrukt worden in een minimale oplage van 32.000 exemplaren.

Exposanten:
Op de Jetsetters Luxury Lifestyle Fair presenteren zich diverse exposanten met een omvangrijk aanbod aan producten en diensten op het gebied van wonen, interieur, juwelen, stijlvolle auto's, diverse delicatessen, bekende kledinglijnen, onroerend goed in het hogere segment, exclusieve wijnen en alles wat verder op lifestyle gebied te zien en te koop is.

Bezoekers:
De bezoeker van de Jetsetters Luxury Lifestyle Fair is degene die de goede dingen des levens weet te waarderen en die de tijd neemt om te genieten. Kortom de echte levensgenieter die zich graag laat inspireren op het gebied van luxury lifestyle. In 2005 werd de Jetsetters Luxury Lifestyle Fair bezocht door meer dan 8000 bezoekers. De verwachting is dat het aantal dit jaar zal uitkomen op 10.000 à 15.000 bezoekers. Dit aantal is gebaseerd op de hoeveelheid kaarten die daadwerkelijk verspreid zal worden via de exposanten (d.m.v. de uitnodigingsservice) en via de organisatie zelf. Daarnaast wordt een stijging van de kassaverkoop verwacht door een brede inzet van promotionele activiteiten.

Externe communicatie:
Waterbeek Media verzorgt de externe communicatie voor de Jetsetters Luxury Lifestyle Fair in samenwerking met de initiatiefnemers. In de eerste plaats zullen er televisiecommercials ingezet worden in de 2 weken voorafgaand aan de fair op de RTL televisiezenders. Tevens zal de externe communicatie door middel van advertenties en persberichten in print en doelgerichte media gecommuniceerd worden. Regionale aandacht zal geïnitieerd worden door de inzet van regionale radio en TV zenders, dag- en nieuwsbladen en driehoeksborden in de regio's Rotterdam en Den Haag. Tevens zal via de website van Evenementenhal Rijswijk en via de website van Jetsetters een aparte pagina ingericht worden voor de Jetsetters Luxury Lifestyle Fair.

Concept Jetsetters:
Jetsetters richt zich op crossmediale wijze op het luxe leven. Het goed bekeken TV-programma, wat in 2005 startte op RTL 4, is inmiddels versterkt met Jetsetters Magazine, een website en een beurs.

In het TV-programma krijgt u een beeld van de Nederlandse jetset door het volgen van verschillende succesvolle zakenmensen. Daarnaast brengt het programma diverse luxe nouveauté's en gadgets in beeld gericht op consumenten en geïnteresseerden in deze high end markt. Zo kan de kijker ruiken en proeven hoe de mondaine jetsetter zich beweegt en waarin hij of zij zich interesseert.

Ook in Jetsetters Magazine vindt u alles over deze persoonlijkheden en hun luxe wereld. Daarbij kan gedacht worden aan onderwerpen die gaan over nieuwe exclusieve auto's, bijzondere diamanten, oud geld en nieuw geld, kunst, literatuur, maar ook de trends op het gebied van mode, cosmetica en reizen. Naast deze onderwerpen wordt ook veel aandacht besteed aan verdiepende artikelen, gebaseerd op gedegen onderzoeksjournalistiek.

De LLocatie:
De Jetsetters Luxury Lifestyle Fair wordt gehouden in Evenementenhal Rijswijk. De locatie, onderdeel van de Van der Most Groep, heeft sinds 2003 een grondige metamorfose ondergaan en is omgebouwd tot een sfeervolle locatie met vele mogelijkheden. Het gehele jaar door worden vakbeurzen, publieksbeurzen en evenementen georganiseerd. Het Horeca Plaza, de beurshallen en het Grand Café bieden samen maar liefst ruimte aan 10 tot 10.000 gasten. Evenementenhal Rijswijk is direct gelegen aan de A4 en is zeer goed bereikbaar met zowel de auto als het openbaar vervoer. Binnen de Van der Most Groep is een schat aan kennis en ervaring opgebouwd om van ieder evenement een succes te maken. Het creëren van sfeervolle accommodaties met een goede prijs/kwaliteitsverhouding, waar iedereen zich thuis voelt, is hierbij de sleutel tot succes.

Evenementenhal Rijswijk werkt op basis van een full-service-formule; dit houdt in dat zowel bezoeker als exposant één bedrag betalen, waar alles inzit. Voor de bezoeker houdt dit in dat de entreekaart recht geeft op toegang tot de beurs, gratis parkeren en gratis gebruik van de exclusieve catering.

Fair Facts :

. Locatie: Evenementenhal Rijswijk, Rijswijk ZH

. Data: 10, 11 & 12 november 2006

. Openingstijden:

Vrijdag 10 november 13.00 - 22.00 uur
Zaterdag 11 november 10.00 - 20.00 uur
Zondag 12 november 10.00 - 20.00 uur

. Entreekaarten: De Jetsetters Luxury Lifestyle Fair is te bezoeken door kaarten aan de kassa te
kopen à E 27,50 p.p.p.d.

Voor aanvullende informatie kunt u contact opnemen met Eduard de Vries, telefoon 053-433 86 99,
e-mail eduard.de.vries@waterbeekmedia.nl of Tessa van Hees, telefoon 070-307 59 23, e-mail t.vanhees@evenementenhalrijswijk.nl

---- --