Vereniging Spierziekten Nederland

Nieuws

Meldpunt Consument en Zorg

Vanaf 15 november kunnen mensen bij het meldpunt Consument en Zorg van de NPCF terecht als ze vragen of problemen over de zorg willen melden

Bijvoorbeeld over overstappen naar een andere zorgverzekeraar. Mensen kunnen vaak direct worden geholpen met informatie en advies of ze worden doorverwezen naar een instantie die specifieker op hun vraag of probleem kan ingaan. Om mensen bij het overstappen te helpen geeft de NPCF de brochure De juiste zorgverzekering kiezen uit. De brochure helpt mensen met een persoonlijk keuzeschema, tips en voorbeelden.

Het meldpunt Consument en Zorg is te bereiken via de site waar mensen hun ervaringen kunnen melden op een vragenlijst en de brochure kunnen bestellen en downloaden. Het meldpunt is telefonisch te bereiken op (030) 291 67 77 op werkdagen van 10.00 tot 16.00 uur. Mailen kan ook: meldpunt@consument-en-zorg.nl.

15 november 2006

VSN - Lt. gen. van Heutszlaan 6 - 3743 JN Baarn tel: 035-5480480 Spierziekten Infolijn: 0900-5480480 - E-mail: vsn@vsn.nl - Postbank 1422400