Waterschap Groot Salland

Reclamecampagne WGS van start

Laatst gewijzigd: 17 november 2006

reclamecampagne-.jpg (346 Kb)

Het waterschap communiceert actief met burgers, belangenorganisaties en overige betrokkenen over projecten en actualiteiten.

De reguliere taken van het waterschap (veiligheid, waterkwaliteit en waterkwantiteit) krijgen communicatief veelal minder aandacht.

Om de band tussen het waterschap en de burger te versterken, heeft het bestuur besloten tot een uitbreiding van de communicatiemiddelen.

De advertentie hiernaast is daarvan een uitvloeisel en verschijnt in de week van 20 november t/m 24 november in alle huis-aan-huis-bladen in ons werkgebied.

Klik hier voor het pdf bestand

De campagne
Communicatie gaf vier reclamebureaus de opdracht een advertentiecampagne voor het waterschap uit te werken. JOUW reclamemakers uit Zwolle kreeg vervolgens de opdracht de gepresenteerde concepten verder uit te werken. Concreet betekent dit dat tot aan het najaar van 2007 vier advertenties worden geplaatst. De advertentiecampagne staat in het teken van het thema "Veilige dijken". Het eerste resultaat is hierboven te zien. Eind 2007 onderzoeken we of we dit communicatiemiddel blijven inzetten.