Persbericht
TNT N.V. - Inkoop gewone aandelen
11 December 2006 - Amsterdam, naar aanleiding van het aandelen
inkoopprogramma, zoals bekend gemaakt op 6 november 2006, maakt TNT
N.V. bekend dat:
* op 4 december 2006, zij 259.500 gewone aandelen TNT N.V. heeft
ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 31,4679 per aandeel,
* op 5 december 2006, zij 274.000 gewone aandelen TNT N.V. heeft
ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 31,8435 per aandeel,
* op 6 december 2006, zij 266.365 gewone aandelen TNT N.V. heeft
ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 32,0624 per aandeel,
* op 7 december 2006, zij 155.500 gewone aandelen TNT N.V. heeft
ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 31,8936 per aandeel,
* op 8 december 2006, zij 197.500 gewone aandelen TNT N.V. heeft
ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 31,4040 per aandeel,
* gedurende de periode van 6 november 2006 tot en met 8 december
2006, zij 25.190.751 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor
een gemiddelde prijs van euro 32,0728 per aandeel, en
* het totale bedrag van het aandelen inkoopprogramma tot en met 8
december 2006 bedraagt derhalve 80,8% van de aangekondigde inkoop
tot een bedrag van euro 1 miljard.
TNT N.V. is voornemens de ingekochte aandelen in te trekken.
In geval van enige discrepantie tussen dit persbericht en de originele
Engelstalige versie van dit persbericht prevaleert de Engelstalige
versie.
Over TNT N.V.
TNT N.V. biedt bedrijven en consumenten wereldwijd een breed scala aan
post- en expressdiensten. TNT, waarvan het hoofdkantoor gevestigd is
in Nederland, biedt toegang tot efficiënte netwerkinfrastructuren in
Europa en Azië en breidt haar activiteiten wereldwijd uit om zo de
prestaties van haar netwerken te maximaliseren. TNT is in meer dan 200
landen actief en heeft circa 127.000 medewerkers. In de eerste negen
maanden van 2006 bedroeg de omzet van de onderneming 7,3 miljard en
het bedrijfsresultaat 921 miljoen. TNT N.V. is genoteerd aan de
beurzen van Amsterdam en New York. TNT is zich bewust van haar
maatschappelijke verantwoordelijkheid als onderneming en heeft
partnerschappen gevormd met het World Food Programme en het
Milieuprogramma van de Verenigde Naties om wereldwijd tegen honger en
milieuvervuiling te strijden.
TNT Group