TNT Group

Persbericht

TNT N.V. - Inkoop gewone aandelen

11 December 2006 - Amsterdam, naar aanleiding van het aandelen inkoopprogramma, zoals bekend gemaakt op 6 november 2006, maakt TNT N.V. bekend dat:


* op 4 december 2006, zij 259.500 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 31,4679 per aandeel,
* op 5 december 2006, zij 274.000 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 31,8435 per aandeel,
* op 6 december 2006, zij 266.365 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 32,0624 per aandeel,
* op 7 december 2006, zij 155.500 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 31,8936 per aandeel,
* op 8 december 2006, zij 197.500 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 31,4040 per aandeel,
* gedurende de periode van 6 november 2006 tot en met 8 december 2006, zij 25.190.751 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 32,0728 per aandeel, en
* het totale bedrag van het aandelen inkoopprogramma tot en met 8 december 2006 bedraagt derhalve 80,8% van de aangekondigde inkoop tot een bedrag van euro 1 miljard.

TNT N.V. is voornemens de ingekochte aandelen in te trekken.

In geval van enige discrepantie tussen dit persbericht en de originele Engelstalige versie van dit persbericht prevaleert de Engelstalige versie.

Over TNT N.V.
TNT N.V. biedt bedrijven en consumenten wereldwijd een breed scala aan post- en expressdiensten. TNT, waarvan het hoofdkantoor gevestigd is in Nederland, biedt toegang tot efficiënte netwerkinfrastructuren in Europa en Azië en breidt haar activiteiten wereldwijd uit om zo de prestaties van haar netwerken te maximaliseren. TNT is in meer dan 200 landen actief en heeft circa 127.000 medewerkers. In de eerste negen maanden van 2006 bedroeg de omzet van de onderneming 7,3 miljard en het bedrijfsresultaat 921 miljoen. TNT N.V. is genoteerd aan de beurzen van Amsterdam en New York. TNT is zich bewust van haar maatschappelijke verantwoordelijkheid als onderneming en heeft partnerschappen gevormd met het World Food Programme en het Milieuprogramma van de Verenigde Naties om wereldwijd tegen honger en milieuvervuiling te strijden.