Vodafone Nederland wint wederom prestigieuze prijs

Vodafone

http://www.vodafone.nl

Commercial Vodafone wint brons op Eurobest Award 2006 festival

Maastricht, 11 december 2006 - Vodafone Nederland wint de Eurobest Bronze Award 2006 met de commercial 'Remember you are not at home'. Het is voor de tweede keer in drie maanden dat Vodafone Nederland een internationale reclameprijs wint met deze commercial. De TV commercial is gekozen uit 5000 Europese inzendingen. Eerder dit jaar won Vodafone met dezelfde commercial al de Bronze World Medal bij New York Festival.

Graeme Millar, Directeur Consumenten Markt: 'Het is een enorme eer om in korte tijd twee keer een prestigieuze prijs te winnen en internationaal waardering te krijgen van de beste vakmensen, in dit geval uit Europa. Twee awards in korte tijd geeft duidelijk aan dat onze beslissing om commercials voor Vodafone Nederland in Nederland zelf te produceren, een juiste route is gebleken.'

Humor
De humoristische TV commercial van Vodafone Nederland 'Remember you are not at home' was onderdeel van de Nederlandse Live TV campagne en werd uitgezonden in november en december 2005. Vodafone liet in de TV reclame zien, dat kijken naar televisie op de mobiele telefoon mensen het gevoel geeft dat ze lekker thuis tv zitten te kijken, terwijl ze in werkelijkheid in een openbare gelegenheid zijn.

De Eurobest Awards worden elk jaar in december toegekend door een jury van creatieven van gerenommeerde reclamebureaus in Europa. De Eurobest Awards werden dit jaar voor de 19e keer uitgereikt en hebben een hoog aanzien in Europa.

/ / / / / / / / / / / /
Over Vodafone Libertel N.V.:
Vodafone is een van de grootste mobiele telecommunicatiebedrijven in Nederland en maakt deel uit van de wereldwijde Vodafone Group, het meest toonaangevende telecommunicatiebedrijf voor mobiele telefonie ter wereld met proportioneel ruim 191 miljoen klanten in vijf continenten. De Vodafone Group heeft deelnemingen in het aandelenkapitaal van mobiele operators in 26 landen. Daarnaast heeft zij een samenwerkingsverband met netwerken in 34 landen.