Vodafone Nederland wint wederom prestigieuze prijs
Vodafone
http://www.vodafone.nl
Commercial Vodafone wint brons op Eurobest Award 2006 festival
Maastricht, 11 december 2006 - Vodafone Nederland wint de Eurobest Bronze Award 2006 met
de commercial 'Remember you are not at home'. Het is voor de tweede keer in drie maanden
dat Vodafone Nederland een internationale reclameprijs wint met deze commercial. De TV
commercial is gekozen uit 5000 Europese inzendingen. Eerder dit jaar won Vodafone met
dezelfde commercial al de Bronze World Medal bij New York Festival.
Graeme Millar, Directeur Consumenten Markt: 'Het is een enorme eer om in korte tijd twee
keer een prestigieuze prijs te winnen en internationaal waardering te krijgen van de
beste vakmensen, in dit geval uit Europa. Twee awards in korte tijd geeft duidelijk aan
dat onze beslissing om commercials voor Vodafone Nederland in Nederland zelf te
produceren, een juiste route is gebleken.'
Humor
De humoristische TV commercial van Vodafone Nederland 'Remember you are not at home' was
onderdeel van de Nederlandse Live TV campagne en werd uitgezonden in november en december
2005. Vodafone liet in de TV reclame zien, dat kijken naar televisie op de mobiele
telefoon mensen het gevoel geeft dat ze lekker thuis tv zitten te kijken, terwijl ze in
werkelijkheid in een openbare gelegenheid zijn.
De Eurobest Awards worden elk jaar in december toegekend door een jury van creatieven van
gerenommeerde reclamebureaus in Europa. De Eurobest Awards werden dit jaar voor de 19e
keer uitgereikt en hebben een hoog aanzien in Europa.
/ / / / / / / / / / / /
Over Vodafone Libertel N.V.:
Vodafone is een van de grootste mobiele telecommunicatiebedrijven in Nederland en maakt
deel uit van de wereldwijde Vodafone Group, het meest toonaangevende
telecommunicatiebedrijf voor mobiele telefonie ter wereld met proportioneel ruim 191
miljoen klanten in vijf continenten. De Vodafone Group heeft deelnemingen in het
aandelenkapitaal van mobiele operators in 26 landen. Daarnaast heeft zij een
samenwerkingsverband met netwerken in 34 landen.