Ingezonden persbericht


CliënTel neemt Incofix over

CliënTel neemt per 1 januari 2007 het engineersbureau Incofix over.

Incofix biedt haar klanten resultaatgerichte ICT ondersteuning. Hierbij richt zij zich specifiek op technisch inhoudelijke ondersteuning. Incofix is actief bij het oplossen van dieperliggende ICT vraagstukken binnen twee aandachtspunten: Multimediale Contact Centers en Bedrijfscommunicatienetwerken. Tevens ondersteunt Incofix haar klanten met beheeractiviteiten binnen deze complexe omgevingen.

CliënTel is een onafhankelijk adviesbureau dat zich richt op de optimalisatie van bedrijfscommunicatie in het algemeen en Contact Centers in het bijzonder. CliënTel adviseert en ondersteunt haar klanten op het gebied van zowel het organisatorische proces als op technologie aspecten binnen (Multi Channel) Contact Centers, CRM en Kennismanagement.

CliënTel is gestart met haar activiteiten op 1 januari 1998.

"Met de overname van Incofix versterkt CliënTel haar positie als end-to-end adviesorganisatie binnen de Contact Centers en bedrijfscommunicatie markt" aldus Kees Heutink, Directeur van CliënTel.

De activiteiten van Incofix zullen vanaf 2007 volledig geïntegreerd worden binnen CliënTel.

Als functioneel manager over de nieuwe engineering activiteiten is Ronald van der Zande aangesteld. Ronald zal daarnaast actief blijven in zijn rol als Senior Adviseur.

Voor nadere inlichtingen:

CliënTel B.V.
Kees Heutink
Ambachtsstraat 13-E
3861 RH Nijkerk
The Netherlands
Tel: +31 (0)33 247 5757
GSM: +31 (0)655 822 660
Fax: +31 (0)33 247 5758
Email: kheutink@clientel.nl
Internet: www.clientel.nl