Talpa Nederland


Laren, 14 december 2006

Grote animo voor gratis reclamezendtijd bij tien

Bijna honderd goede doelen maken komend weekend gebruik van gratis reclamezendtijd op Tien. Nadat de zender twee weken geleden bekend maakte in het weekend van 16 en 17 december gratis reclamezendtijd beschikbaar te stellen voor Goede Doelen heeft de telefoon roodgloeiend gestaan.

Commercieel directeur van Talpa TV, Ton Rozestraten zegt: "We zijn werkelijk overstelpt met positieve reacties. Voor de Goede Doelen organisaties die zich hebben aangemeld, is elke vorm van aandacht meer dan van harte welkom. We zijn dan ook blij dat we hen komend weekend de zendtijd gratis kunnen aanbieden."

Alle commercials die in het weekend van 16 en 17 december overdag op Tien worden uitgezonden staan in het teken van Goede Doelen. Op deze manier wil Tien de Goede Doelen mee laten profiteren van de uitbreiding naar 24 uur zendtijd. Onder meer Amnesty International, Artsen zonder Grenzen, Warchild, WNF en Greenpeace zijn vertegenwoordigd, maar ook minder bekende goede doelen als Fitkids, Hart voor Haïti en Ciske de Rat Foundation.

Tien
Televisiezender Tien maakt deel uit van Talpa TV, onderdeel van Talpa Media Holding. Tien is vanaf augustus 2005 begonnen met uitzenden, toen nog onder de naam Talpa. Tien is een moderne en vooruitstrevende zender met voornamelijk Nederlands product die zich onderscheidt met veel kwalitatief hoogwaardige amusementsprogramma's, dramaseries en topvoetbal. Dankzij tal van crossmediale activiteiten geeft Tien een extra dimensie aan televisie als medium.
---



Talpa Nederland