Fotoactie VakantieDiscounter groot succes

Bronkhorst travel group

Op steeds meer plekken in het buitenland duikt de rode VakantieDiscountersticker op. Dit is het resultaat van de fotoactie die de VakantieDiscounter, één van de populairste en grootste internetreisorganisaties van Nederland, in november is gestart. 'Iedere klant van ons ontvangt in zijn ticketmapje een aantal VakantieDiscounterstickers met het verzoek deze op een ludieke manier te fotograferen,' legt Orlando Morroy, directeur Marketing en Sales uit. 'Wij staan, een ruime maand na het begin van de actie, verbaasd van het resultaat.'

Inmiddels zijn er al tientallen foto's binnengekomen van reizigers die op hun vakantieadres hun fantasie de vrije loop hebben gelaten en zelfs de lokale bevolking bereid hebben gevonden te helpen bij hun 'missie'. Binnenkort zal de eerste winnaar bekend worden gemaakt. Deze winnaar ontvangt een reischeque van 250 euro te besteden bij de VakantieDiscounter. 'In de loop van de maanden verwachten we nog veel meer bijzondere foto's te ontvangen van onze klanten die hun vakantie hebben doorgebracht op een van onze zon- of wintersportbestemmingen of in Disneyland Resort Paris,' aldus Morroy.

Over de VakantieDiscounter
De VakantieDiscounter is een van de grootste lastminute aanbieders van zonvakanties in Nederland. Als direct-seller, waarbij gebruik wordt gemaakt van uiterst efficiënte technologie en de vakanties uitsluitend via de internetsite www.vakantiediscounter.nl of telefonisch geboekt kunnen worden, kan de VakantieDiscounter reizen goedkoper aanbieden dan de meeste touroperators. Inmiddels worden jaarlijks ruim 45.000 passagiers vervoerd naar zonbestemmingen over de hele wereld en kent het bedrijf een omzet van 23 miljoen euro.


Noot voor de redactie (