Lachend het nieuwe jaar in

Aaahaa the actor factory

Bij de start van het nieuwe jaar huren bedrijven comedians in om de balans van 2006 op te maken. De ingehuurde comedian verdiept zich vooraf in smeuïge anecdotes van de werkvloer. Zo ontstaat een maatwerk conférence. Lachen geeft volop energie. Wanneer je samen lacht om herkenbare situaties versterkt dat de onderlinge band. Zo kan iedereen weer fris 2007 in.

In de tijd van Wim Kan telde je mee, wanneer je genoemd werd in de oudejaarsconférence. Kopstukken uit de politiek wachtten vol spanning af of hun naam zou vallen. Aan het begin van het nieuwe jaar organiseren veel organisaties een nieuwjaarsborrel. Met een eigen oudejaarsconférence onderstreept men de gemeenschappelijke belevenissen. De organisator voedt de comedian met informatie: jargon, anecdotes, sleutelfiguren en belangwekkende ontwikkelingen. De comedian zoekt zijn humor in vlijmscherpe observaties. Herkenbaarheid is de kracht van goede humor. Wereldnieuws uit 2006 wordt afgewisseld met anecdotes uit de eigen organisatie.

Aaaaha! the Actor Factory zet het hele jaar door comedians in als communicatie-middel. Het bureau biedt bedrijfscabaret voor congressen, salesacties en marketingcampagnes. Eén van de cabaretiers is Philip Walkate. Hij won de Holland Casino Podiumprijs en de publieksprijs bij de Culture Comedy Awards. Walkate: 'De grap is dat je zaken die in een bedrijf spelen belachbaar maakt. Of het nou om een kick off gaat, de introductie van een nieuw product of een reorganisatie. Tijdens mijn optredens zien mensen bekende begrippen, jargon en afkortingen terugkomen, ik betrek het management en het lijkt alsof ik al jaren rondloop in de organisatie omdat ik zoveel weet. Herkenbaarheid: dat is de kracht van goede humor!'

Aaaaha! the Actor Factory biedt keuze uit diverse topcomedians: www.cabaretiers.nl


-------------------------------