Gemeente Oisterwijk

meldpunt buurtbeheer Oisterwijk on-line
03-01-2007
Per 1 januari meldpunt buurtbeheer Oisterwijk on-line

24 uur per dag bereikbaar

Per 1 januari 2007 is het in de gemeente Oisterwijk mogelijk om meldingen over de openbare ruimte via internet door te geven. Inwoners kunnen 24 uur per dag op deze website melding doen van problemen in de openbare ruimte. Hiermee breidt de gemeente Oisterwijk haar digitale dienstverlening weer verder uit.

Electronisch formulier

Inwoners kunnen via een electronisch formulier hun vragen, verzoeken en/of meldingen over verzakte trottoirtegels, worteldruk, rioolverstoppingen, overhangende takken, bladafval, kapotte lantaarnpalen, kapotte speeltoestellen enz. doorgeven aan de gemeente Oisterwijk. Via e-mail wordt een ontvangstbevestiging gestuurd waarin tevens wordt aangegeven binnen welke termijn de melding afgehandeld zal worden.

Op deze manier is het meldpunt 24 uur per dag beschikbaar. Uiteraard blijft het ook mogelijk om per telefoon meldingen te doen. Deze lijn is echter enkel tijdens kantooruren geopend. Buiten kantooruren wordt via het antwoordapparaat verwezen naar de website en naar een apart telefoonnummer voor noodgevallen.

Vooralsnog kunnen alleen meldingen gedaan worden van zaken die vrijwel direct opgelost kunnen worden en betrekking hebben op het onderhoud van de openbare ruimte. In de toekomst wordt het meldpunt buurtbeheer naar verwachting verder uitgebreid, zodat ook meldingen over bijvoorbeeld geluid- en stankoverlast, parkeerhinder en verzoeken om verkeersmaatregelen mogelijk worden.

De Lind 44 | Postbus 10101 | 5060 GA OISTERWIJK Tel: 013 52 913 11 | Fax: 013 52 856 60 | Email: gemeente@oisterwijk.nl PrivacyDisclaimer Colofon