Gemeente Oisterwijk
meldpunt buurtbeheer Oisterwijk on-line
03-01-2007
Per 1 januari meldpunt buurtbeheer Oisterwijk on-line
24 uur per dag bereikbaar
Per 1 januari 2007 is het in de gemeente Oisterwijk mogelijk om
meldingen over de openbare ruimte via internet door te geven. Inwoners
kunnen 24 uur per dag op deze website melding doen van problemen in de
openbare ruimte. Hiermee breidt de gemeente Oisterwijk haar digitale
dienstverlening weer verder uit.
Electronisch formulier
Inwoners kunnen via een electronisch formulier hun vragen, verzoeken
en/of meldingen over verzakte trottoirtegels, worteldruk,
rioolverstoppingen, overhangende takken, bladafval, kapotte
lantaarnpalen, kapotte speeltoestellen enz. doorgeven aan de gemeente
Oisterwijk. Via e-mail wordt een ontvangstbevestiging gestuurd waarin
tevens wordt aangegeven binnen welke termijn de melding afgehandeld
zal worden.
Op deze manier is het meldpunt 24 uur per dag beschikbaar. Uiteraard
blijft het ook mogelijk om per telefoon meldingen te doen. Deze lijn
is echter enkel tijdens kantooruren geopend. Buiten kantooruren wordt
via het antwoordapparaat verwezen naar de website en naar een apart
telefoonnummer voor noodgevallen.
Vooralsnog kunnen alleen meldingen gedaan worden van zaken die vrijwel
direct opgelost kunnen worden en betrekking hebben op het onderhoud
van de openbare ruimte. In de toekomst wordt het meldpunt buurtbeheer
naar verwachting verder uitgebreid, zodat ook meldingen over
bijvoorbeeld geluid- en stankoverlast, parkeerhinder en verzoeken om
verkeersmaatregelen mogelijk worden.
De Lind 44 | Postbus 10101 | 5060 GA OISTERWIJK
Tel: 013 52 913 11 | Fax: 013 52 856 60 | Email:
gemeente@oisterwijk.nl PrivacyDisclaimer Colofon