Campaign roept Euro RSCG Worldwide uit tot 2006 .............
Euro rscg worldwide
Campaign roept Euro RSCG Worldwide uit tot 2006 Advertising Network of the Year
NEW YORK, January 3 /PRNewswire/ --
- Management van het bureau geprezen voor snelle en doortastende aanpak van 's werelds
grootste Global Agency Network
Voor de eerste keer in de geschiedenis van het bureau is Euro RSCG Worldwide
uitgeroepen tot "Advertising Network of the Year" door Campaign,
één van de beste en meest gerespecteerde publicisten op het gebied van
adverteren, in zowel het Verenigd Koninkrijk als in de wereld. Het bureau werd geprezen
om zijn management - en zijn geweldige staat van dienst in het aantrekken van nieuwe
klanten wereldwijd.
"Het is een eer erkend te worden door één van de meest prestigieuze
tijdschriften in de advertentiesector. Het is een fantastische erkenning voor het harde
werk van onze 10.000 werknemers wereldwijd en voor het feit dat wij
één van de grootste en meest creatieve bureaus ter wereld geworden zijn",
zei David Jones, Global CEO bij Euro RSCG Worldwide.
De inkomsten van Euro RSCG Worldwide uit nieuwe opdrachten bedroegen over de afgelopen
18 maanden 3 miljard dollar. Deze groei was te danken aan een nieuwe competitieve
zakelijke aanpak en de uitbreiding van bestaande zaken. Met het binnenhalen van Jaguar en
Charles Schwab in 2005 begon de opgaande lijn voor Euro RSCG Worldwide, met opdrachtgevers
zoals Reckitt Benckiser, Veolia en sanofi-aventis (die al spoedig de drie belangrijkste
klanten van het bureau werden), naast EDF in Frankrijk, Alcatel-Lucent, Danone, Disney
Themapark, LG, Harley-Davidson en Dell. De samenwerking met Novartis, Schering-Plough en
Vivendi waren ook vruchtbaar.
"Het is prachtig om te zien hoe onze sector in het voetlicht staat en de media ons
succes erkent", voegde Mercedes Erra, Executive Co-Chairman bij Euro RSCG Worldwide,
eraan toe. "De 'toekomst eerst' voor onze klanten is ons motto; wij moeten doorgaan met
onze zoektocht naar het volgende grote idee dat de handelsmerken van onze klanten en ons
bureau doen laten groeien".
Het 'toekomst eerst' initiatief is de bereidheid van Euro RSCG Worldwide om zich te
richten op de behoeften van de consument in de toekomst en het voorspellen van trends in
plaats van slechts de huidige stand van zaken te volgen.
Euro RSCG stond wederom op de lijst van 's werelds top tien meest onderscheiden
reclamespotjes op de televisie volgens het P&G gesponsorde Gunn Report. Dit is het
vierde achtereenvolgende jaar dat Euro deze eer ten dele valt, waarmee het bedrijf tot
één van de twee bureaus behoort die ieder jaar op deze lijst verschenen is.
"Het is een geweldige manier om het jaar uit te luiden", zei Stephane Fouks, Executive
Co-Chairman bij Euro RSCG Worldwide, "en een indicator van wat men volgend jaar van ons
verwachten kan".
Euro RSCG Worldwide, een vooraanstaand geïntegreerd marketing
communicatiebedrijf, heeft 233 vestigingen in 75 landen verspreid over Europa,
Noord-Amerika, Latijns-Amerika en Oost-Azië. Euro RSCG biedt publiciteits- en
marketingservices, bedrijfscommunicatie en interactieve oplossingen aan klanten
wereldwijd, regionaal en lokaal. De klantenkring van het bedrijf bestaat o.a. uit:
Airbus, Air France, BNP Paribas, Capgemini, Charles Schwab, Danone Group, Diageo, IBM,
Jaguar, L'Oreal, LVMH Louis Vuitton, PSA Peugeot Citroen, Reckitt Benckiser,
sanofi-aventis, Schering-Plough, Verizon, en Volvo. Euro RSCG Worldwide, gevestigd in New
York, is de grootste divisie van Havas, een wereldleider op het gebied van communicatie
(Euronext Paris SA: HAV.PA).
Contact:
Jonathan Sanchez van Euro RSCG Worldwide, +1-646-206-4653, jonathan.sanchez@eurorscg.com