TNT Group

Persbericht

TNT N.V. - Inkoop gewone aandelen

04 januari 2007 - Amsterdam, Naar aanleiding van het aandelen inkoopprogramma, zoals bekend gemaakt op 6 november 2006, maakt TNT N.V. bekend dat:


* op 27 december 2006, zij 55.000 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 32,3567 per aandeel,
* op 28 december 2006, zij 56.000 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 32,4860 per aandeel,
* op 29 december 2006, zij 57.000 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 32,5845 per aandeel,
* op 2 januari 2007, zij 96.650 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 32,9931 per aandeel,
* op 3 januari 2007, zij 224.000 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 33,1973 per aandeel,
* gedurende de periode van 6 november 2006 tot en met 3 januari 2007, zij 27.961.193 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 32,0968 per aandeel, en
* het totale bedrag van het aandelen inkoopprogramma tot en met 3 januari 2007 bedraagt derhalve 89,7% van de aangekondigde inkoop tot een bedrag van euro 1 miljard.

TNT N.V. is voornemens de ingekochte aandelen in te trekken.

In geval van enige discrepantie tussen dit persbericht en de originele Engelstalige versie van dit persbericht prevaleert de Engelstalige versie.

Over TNT N.V.
TNT N.V. biedt bedrijven en consumenten wereldwijd een breed scala aan post- en expressdiensten. TNT, waarvan het hoofdkantoor gevestigd is in Nederland, biedt toegang tot efficiënte netwerkinfrastructuren in Europa en Azië en breidt haar activiteiten wereldwijd uit om zo de prestaties van haar netwerken te maximaliseren. TNT is in meer dan 200 landen actief en heeft circa 127.000 medewerkers. In de eerste negen maanden van 2006 bedroeg de omzet van de onderneming 7,3 miljard en het bedrijfsresultaat 921 miljoen. TNT N.V. is genoteerd aan de beurzen van Amsterdam en New York. TNT is zich bewust van haar maatschappelijke verantwoordelijkheid als onderneming en heeft partnerschappen gevormd met het World Food Programme en het Milieuprogramma van de Verenigde Naties om wereldwijd tegen honger en milieuvervuiling te strijden.