Pijnacker-Nootdorp
datum 8 januari 2007
Gemeente breidt dienstverlening uit
Nieuw: Meldpunt Wijkbeheer
De gemeente Pijnacker-Nootdorp werkt sinds kort met een Meldpunt Wijkbeheer. Dit nieuwe
Meldpunt vervangt de oude meldingenregistratie openbare ruimte.
Met het nieuwe systeem krijgen alle melders automatisch een voortgangsbericht. Dit gebeurt per e-mail
als de melding via internet is ontvangen, en per brief bij telefonische meldingen. Iedere melder krijgt
altijd een ontvangstbevestiging en een gereedmelding.
Mocht de gemeente een melding niet binnen tien werkdagen kunnen afwikkelen, dan wordt ook een
voortgangsbericht opgesteld. Hierin staat wat de verwachte afhandelingtermijn is. De afdeling
Wijkbeheer wil hiermee de dienstverlening aan de melder verbeteren.
Altijd bereikbaar
U kunt het Meldpunt Wijkbeheer bereiken tijdens kantooruren (tel. 015 - 362 62 62), maar u kunt ook
24 uur per dag via internet uw melding kwijt. Kijk hiervoor op www.pijnacker-nootdorp.nl en ga via
`Snel naar' naar het Meldpunt Wijkbeheer. Het Meldpunt geleidt alle meldingen rechtstreeks door aan
de verantwoordelijke voor de uitvoering van de melding. Wilt u ons iets vragen of melden over de
openbare ruimte? Maak dan vooral gebruik van het Meldpunt Wijkbeheer. Wij houden u op de hoogte
van de voortgang!