Pijnacker-Nootdorp


datum 8 januari 2007

Gemeente breidt dienstverlening uit
Nieuw: Meldpunt Wijkbeheer

De gemeente Pijnacker-Nootdorp werkt sinds kort met een Meldpunt Wijkbeheer. Dit nieuwe Meldpunt vervangt de oude meldingenregistratie openbare ruimte.

Met het nieuwe systeem krijgen alle melders automatisch een voortgangsbericht. Dit gebeurt per e-mail als de melding via internet is ontvangen, en per brief bij telefonische meldingen. Iedere melder krijgt altijd een ontvangstbevestiging en een gereedmelding. Mocht de gemeente een melding niet binnen tien werkdagen kunnen afwikkelen, dan wordt ook een voortgangsbericht opgesteld. Hierin staat wat de verwachte afhandelingtermijn is. De afdeling Wijkbeheer wil hiermee de dienstverlening aan de melder verbeteren.

Altijd bereikbaar
U kunt het Meldpunt Wijkbeheer bereiken tijdens kantooruren (tel. 015 - 362 62 62), maar u kunt ook 24 uur per dag via internet uw melding kwijt. Kijk hiervoor op www.pijnacker-nootdorp.nl en ga via `Snel naar' naar het Meldpunt Wijkbeheer. Het Meldpunt geleidt alle meldingen rechtstreeks door aan de verantwoordelijke voor de uitvoering van de melding. Wilt u ons iets vragen of melden over de openbare ruimte? Maak dan vooral gebruik van het Meldpunt Wijkbeheer. Wij houden u op de hoogte van de voortgang!