AXA Verzekeringen

AXA start grote landelijke campagne in fondsbeleggen 9 jan 2007

Gisteren startte AXA met een grote landelijke campagne gericht op fondsbeleggen bij AXA. Met een nieuwe propositie, commercials, advertenties, banners, een vernieuwde internetstructuur en nieuwe fondsen, de AXA WF Talents funds. AXA presenteert zich als wereldspeler in fondsbeleggen met als campagnethema 'De beurs is emotie. Daarom is er AXA.'

In 2007 voert AXA campagne in drie periodes. Tijdens iedere periode staat een aantal fondsen uit het beleggingsfondsenpakket van AXA centraal. De landelijke campagne bestaat in de eerste periode uit een TV-commercial, een radiocommercial, advertenties in dagbladen en vakbladen en webvertising op gerichte sites.

In december zijn de met AXA samenwerkende intermediairs in het Kurhaus in Scheveningen uitgebreid geïnformeerd over de fondsen van AXA en de campagne. Voor meer informatie kunnen intermediairs contact opnemen met hun accountmanager van AXA.

Over AXA

Over de hele wereld levert AXA producten en diensten met de belofte van Financial Protection: bescherming en hulp bij het realiseren van de plannen van klanten, in elke fase van hun leven. Wereldwijd heeft AXA momenteel 50 miljoen klanten, 110.000 werknemers, 72 miljard euro omzet en 3,3 miljard euro nettowinst over het jaar 2005. AXA stond in 2006 op de 15e plaats in de Fortune Global 500-lijst van de grootste ondernemingen ter wereld.