Ingezonden persbericht


in AccountView met geïntegreerde online service
van Cendris
Mime-Version: 1.0

PERSBERICHT

Snel en accuraat adressen aanvullen en controleren in AccountView met geïntegreerde online service van Cendris

Altijd correcte adressen - Tijdsbesparing invoer adressen in klantendatabase tot 80% - Standaard mogelijk met AccountView 8.0

Amsterdam, 10 januari 2007 - AccountView heeftt de online adresverificatie service AdresXpress van Cendris geïntegreerd in zijn bedrijfssoftware. Met deze webservice zijn gebruikers van AccountView in staat real-time adres- en postcodegegevens te controleren en aan te vullen. Hierdoor zijn gebruikers er zeker van dat de adresinformatie in hun klantendatabase correct is en kan men de invoer van gegevens tot 80% versnellen. De eerste 100 raadplegingen per AccountView-gebruiker per jaar worden gratis ter beschikking gesteld door AccountView en Cendris. Daarna is het mogelijk een prepaid-contract af te sluiten voor 500, 1.000 of 2.500 hits. AccountView is hiermee de eerste leverancier van business software die een dergelijke service standaard aanbiedt. Momenteel werken 20.000 klanten met AccountView. De klanten die hun debiteuren- en relatiebeheer in AccountView voeren, krijgen de mogelijkheid gratis kennis te maken met deze unieke service.

'Met AdresXpress kunnen gebruikers van AccountView de adressen van bedrijven en consumenten in heel Nederland controleren en aanvullen. Bij het invoeren van een nieuwe klant hebben ze genoeg aan de postcode en het huisnummer of de straatnaam en het huisnummer. AdresXpress vult de gegevens automatisch aan. Dat werkt zeer snel en accuraat', aldus Frank de Beun, sales director bij het onderdeel Customer Information van Cendris. 'Doordat we onze informatie wekelijks actualiseren, kunnen gebruikers erop vertrouwen dat ze met de juiste data werken en dat hun levering of factuur op het goede adres terechtkomt.'

Over Cendris

Cendris, een onderdeel van TNT Post, behaalde in 2005 een omzet van ¤ 2225 miljoen en heeft 4.000 medewerkers in dienst. Het bedrijf biedt een compleet portfolio aan specialistische oplossingen voor directe communicatie, data en document management. Zo geeft Cendris advies over het vinden en behouden van klanten en biedt diensten aan op het gebied van callcenteractiviteiten, het printen van rekeningoverzichten en direct mail. Meer informatie over Cendris vindt u op www.cendris.com en over AdresXpress op www.adresxpress.nl.

Over AccountView

Sinds 1987 levert AccountView modulair opgebouwde business software aan meer dan 20.000 klanten in Nederland, Duitsland en Engeland. Deze flexibele en snel te implementeren software automatiseert en integreert meerdere bedrijfsprocessen, waaronder de financiële administratie, handel, logistiek, projecten, uren, relatiebeheer en accountancy - al dan niet met een internetkoppeling. AccountView wordt verkocht en ondersteund door een netwerk van onafhankelijke partners die evenals AccountView de nadruk leggen op langdurige relaties. Bekende namen in het klantenbestand van AccountView zijn onder andere: CBF, GIBO Groep, Humanitas, Intratuin, KNMI, Koningszuivel, Koninklijk Theater Carré, Mazars, SER, Tech Depot en Xenos. Meer informatie over AccountView vindt u op www.accountview.com.