Versatel Telecom International NV

Nieuwe huisstijl Tele2 gericht op toekomst Tele2 Vision is eerste bewijs van nieuwe koers

Amsterdam, 16 januari 2007. Tele2 introduceert vandaag haar nieuwe huisstijl. Tot dusver heeft Tele2 zich altijd gepositioneerd als prijsvechter op de telefoniemarkt. Deze positie paste zeer goed bij Tele2 in de dagen dat het bedrijf zich nog voornamelijk richtte op goedkoop bellen. Tele2 is nu volwassen geworden. Eén op de vier huishoudens gebruikt dagelijks één van haar producten en zij biedt inmiddels een compleet aanbod van media- en telecomdiensten. Bij deze positie hoort een nieuwe huisstijl.

"De nieuwe huisstijl benadrukt de kwaliteit van onze producten, onze ambities en de nieuwe koers op de Nederlandse markt. Tele2 toont met deze nieuwe identiteit aan dat zij een uniek, dynamisch en persoonlijk merk is met de beste prijskwaliteit verhouding", aldus Günther Vogelpoel, directeur consumentenmarkt van Tele2. "Het logo in zijn nieuwe vorm reflecteert de dynamiek, frisheid en groei en het feit dat wij ons willen blijven onderscheiden als uitdager van de gevestigde orde."

Met de lancering van de nieuwe huisstijl presenteert Tele2 ook een nieuwe naam voor haar TV product. Een naam die uitdrukt hoe uniek Tele2 TV is: Tele2 Vision. Deze naam past uitstekend bij een product dat interactief en digitaal is. Tele2 Vision geeft de kijker de volledige controle over zijn of haar televisieavond. Televisie was tot voor kort eenrichtingsverkeer. Dat is met Tele2 Vision voorbij. Vanaf vandaag start Tele2 met een uitgebreide radio- en televisiecampagne om Tele2 Vision in de markt te zetten.

Tele2 Vision biedt meer dan 70 TV- en radiozenders (inclusief regionale zenders), Video on Demand, Live Eredivisie en Programma Gemist waarbij je de beste programma's van de publieke omroep en Tien (Talpa) later kunt bekijken. Michel Mol van de Publieke Omroep: "Uitzending gemist geeft kijkers de mogelijkheid om zelf te bepalen wanneer ze welk programma bekijken. Door onze samenwerking met Tele2 is het nu ook mogelijk om deze unieke service in Nederland via de televisie te bieden."

De consument kan nu met een extra decoder Tele2 Vision ook op twee televisies tegelijk bekijken. Tele2 Vision is nu een volwaardig alternatief voor de kabel. De mogelijkheden van Tele2 Vision blijft Tele2 voordurend uitbreiden, bijvoorbeeld met online gaming via de televisie en interactieve thema kanalen samen met grote adverteerders.

Surf voor meer informatie naar tele2.nl en tele2.tv

Contact
Cilesta van Doorn, Telefoon: +31 (0) 20 750 1318
Director Corporate Communications & Business Marketing, Tele2-Versatel

Tele2-Versatel is een handelsnaam van Versatel Nederland B.V. Tele2-Versatel is één van de grootste alternatieve telecombedrijven in Nederland en België. Het bedrijf biedt zowel de consumenten-, de zakelijke als de wholesale markt een compleet pakket van telecommunicatiediensten. Tele2-Versatel biedt breedbandige spraak-, data- en internetdiensten aan via een eigen infrastructuur, voorzien van de modernste netwerktechnologieën. Tele2-Versatel-klanten profiteren van eenvoudige en betaalbare diensten van topkwaliteit. Meer nieuws en informatie zijn verkrijgbaar via www.versatel.nl en www.tele2.nl


---- --