Nederlands Uitgeversverbond

Van hype naar uitgeefstrategie - uitgeven in de online wereld

In de online wereld komt een enorme hoeveelheid nieuwe uitgeefmogelijkheden op de uitgevers af. Deze mogelijkheden worden ook door niet-uitgevers opgepakt. Welke ontwikkelingen zijn relevant voor uitgevers en hoe kunnen zij de nieuwe ontwikkelingen succesvol inpassen in hun uitgeefstrategieën? Wat betekenen de nieuwe mogelijkheden voor de bestaande portfolio, voor de marketingaanpak, voor de interne processen? Kortom: belangrijke strategische vragen voor elke uitgeverij. De Uitgeversacademie ontwikkelde in opdracht van de Groep UVW de opleiding Van hype naar uitgeefstrategie - uitgeven in de online wereld. Hierin komen alle nieuwe mogelijkheden aan bod in relatie met de eigen uitgeefstrategie. Het betreft een vijfdaagse opleiding die is gericht op het verwerven van competenties die uitgeverijmedewerkers nodig hebben om de juiste keuzes te kunnen maken voor hun uitgeefbeleid in de online wereld. De medewerkers van UVW-ledenbedrijven krijgen 25% korting! De opleiding start in februari 2007 voor de eerste groep. De tweede groep begint in mei 2007. Inschrijven voor de eerste groep kan nog! Klik hier voor meer informatie.