Van hype naar uitgeefstrategie - uitgeven in de online wereld
In de online wereld komt een enorme hoeveelheid nieuwe
uitgeefmogelijkheden op de uitgevers af. Deze mogelijkheden worden ook
door niet-uitgevers opgepakt. Welke ontwikkelingen zijn relevant voor
uitgevers en hoe kunnen zij de nieuwe ontwikkelingen succesvol
inpassen in hun uitgeefstrategieën? Wat betekenen de nieuwe
mogelijkheden voor de bestaande portfolio, voor de marketingaanpak,
voor de interne processen? Kortom: belangrijke strategische vragen
voor elke uitgeverij. De Uitgeversacademie ontwikkelde in opdracht van
de Groep UVW de opleiding Van hype naar uitgeefstrategie - uitgeven in
de online wereld. Hierin komen alle nieuwe mogelijkheden aan bod in
relatie met de eigen uitgeefstrategie. Het betreft een vijfdaagse
opleiding die is gericht op het verwerven van competenties die
uitgeverijmedewerkers nodig hebben om de juiste keuzes te kunnen maken
voor hun uitgeefbeleid in de online wereld. De medewerkers van
UVW-ledenbedrijven krijgen 25% korting! De opleiding start in februari
2007 voor de eerste groep. De tweede groep begint in mei 2007.
Inschrijven voor de eerste groep kan nog! Klik hier voor meer
informatie.
Nederlands Uitgeversverbond