Ingezonden persbericht


Persbericht
Datum: 22-1-2007

Pepsico kiest Bookmark als interactief bureau voor Pepsi Max Bookmark verantwoordelijk voor strategie en creatie online activatieplatform

Interactive marketingbureau Bookmark uit Naarden is door Pepsico geselecteerd voor de ontwikkeling van de strategie en de creatie van het online consumenten activatieplatform voor het merk Pepsi Max. Bookmark zal hierbij nauw gaan samenwerken met FHV BBDO, het reclamebureau van Pepsi, dat verantwoordelijk is voor het above-the-line werk.

Voor Pepsi Max zal Bookmark het komende jaar niet alleen het online marketingplatform realiseren, maar ook de nodige online promoties en online advertising campagnes verzorgen. Daarnaast zal de CRM-expertise van Bookmark worden ingezet om meer inzicht in de Pepsi Max consumenten te verwerven.

Marketing Manager Epco Vlugt van Pepsico: "De komende jaren hebben wij met Pepsi Max grote uitdagingen aan te gaan en daarbij zal online een belangrijke rol gaan spelen. Voor Pepsico is het belangrijk om daar een interactief bureau bij te zoeken, dat sterk strategisch kan meedenken en het concept helder, krachtig en uitdagend kan overbrengen. Bookmark heeft bewezen over de juiste competenties te beschikken waar wij naar op zoek zijn."

Managing Director Brian Hirman van Bookmark: "Wij zijn bijzonder trots om voor een zeer aansprekend merk als Pepsi Max te mogen werken. De visie die de marketingverantwoordelijken van Pepsi Max hebben op de wijze waarop ze haar consumenten echt wil gaan betrekken bij het merk, spreekt ons daarnaast zeer aan. We hebben dan ook een groot vertrouwen in een succesvolle samenwerking."


---

Bookmark (www.bookmark.nl) adviseert en assisteert bedrijven bij de organisatie, implementatie en integratie van interactieve marketing strategieën. Kernbegrippen hierbij zijn direct marketing, nieuwe media en loyaliteitsprogramma's. Bookmark werkt voor diverse vooraanstaande bedrijven zoals Aviko, Cadillac & Corvette Europe, EMI Music, Center Parcs, Disney, Grolsch, HUMMER Europe, Pepsico, Philips, Van der Meulen Meesterbakkers en Videoland.

Einde persbericht