Ingezonden persbericht


NEC Philips en Mtel sluiten samenwerkingsovereenkomst

Enquête Pakket Mtel beschikbaar voor NEC Philips contact center oplossing

Amsterdam, 23 januari 2007 ­ NEC Philips Unified Solutions, leverancier van bedrijfscommunicatieoplossingen, kondigt vandaag een samenwerkingsovereenkomst aan met Mtel, leverancier van telefonische bereikbaarheidsoplossingen.

De samenwerkingsovereenkomst betreft het Enquête Pakket van Mtel. Het Mtel Enquête Pakket is een instrument waarmee continu het kwaliteits- en serviceniveau van het contact center gemeten kan worden. Door dit pakket te integreren met de oplossingen van NEC Philips, kunnen contact centers op continue basis inzicht krijgen in de klanttevredenheid, zonder tussenkomst van een medewerker; het werkt geheel automatisch.

"Het meten van klanttevredenheid wordt voor onze klanten steeds belangrijker", zegt Wim Pullens, Manager Professional Services NEC Philips Unified Solutions. "Door het Enquête Pakket aan te bieden aan de contact centers die met onze oplossingen werken, bieden wij ze een professionele tool om geheel automatisch en continu inzicht te krijgen in de klanttevredenheid. De gecombineerde oplossingen van NEC Philips met het Enquête Pakket biedt een groot gebruikersgemak en veel flexibiliteit en dit sluit aan bij de eisen van onze klanten".

"In vergelijking met andere onderzoeksmethoden is het Enquête Pakket zeer kosten effectief en laagdrempelig voor respondenten", zegt Leon Schuurmans, Commercieel Directeur van Mtel. "Een response van 95% is haalbaar doordat bellers na het gesprek met de call center agent direct worden doorverbonden naar de vragenlijst. Antwoorden zijn zeer objectief en real-time beschikbaar. Hierdoor kan snel worden bijgestuurd en het effect van bijvoorbeeld trainingen worden gemeten".

Over Mtel

Mtel is ruim 20 jaar specialist op het gebied van telefonische bereikbaarheid en selfservice-oplossingen. Mtel diensten zijn zeer eenvoudig via internet te beheren en onderscheiden zich doordat gekeken wordt naar uw wens, met gevoel voor wat uw klant als de beste oplossing ervaart. Mtel handelt jaarlijks ruim 50 miljoen klantcontacten af voor honderden organisaties in alle sectoren. Ongetwijfeld heeft ook u, zonder het te weten, al eens contact gehad via Mtel. Voor meer informatie www.mtel.nl

Over NEC Philips Unified Solutions

NEC Philips Unified Solutions (NEC Philips) is een toonaangevende leverancier van bedrijfscommunicatieoplossingen voor alle types en omvang van bedrijven. Opgericht in 2006 als resultaat van een Joint Venture van NEC Corporation en Royal Philips Electronics, heeft het bedrijf meer dan 50 jaar ervaring in het leveren van bedrijfscommunicatiesystemen, applicaties, netwerken en diensten aan klanten over de hele wereld. Via een wereldwijd netwerk van verkooporganisaties, distributeurs en VARs verleent NEC Philips diensten aan haar klanten. NEC Philips koestert een bedrijfscultuur waarbij toewijding aan klanten, flexibiliteit en deskundigheid centraal staan. Voor meer informatie www.nec-philips.com

###

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Gerhilde Ammerlaan

Text 100 Public Relations

Tel.: +31 (0)20 530 43 37

E-mail: gerhilde.ammerlaan@text100.nl

Of:

Robert van Amerongen

NEC Philips Unified Solutions

Tel.: +31 35 689 1521

Email: robert.van.amerongen@nec-philips.com

Of:

Leon Schuurmans

Mtel

Tel.: 0800-BELMTEL

Email: l.schuurmans@mtel.nl