Ingezonden persbericht


Persbericht

Documentum service en (remote-) support diensten:

Nieuwe Dienstencatalogus Delt ICT Services

Eindhoven, 24 januari 2007 - - Delt ICT Services, de Benelux EMC Documentum technologie partner gespecialiseerd in document- en content management oplossingen, heeft een nieuwe dienstencatalogus uitgebracht. Daarin wordt het volledige aanbod Service Maintenance & Support van Delt ICT Services overzichtelijk gepresenteerd. De diensten die Delt ICT Services in deze catalogus aanbiedt, zijn bedoeld voor geïmplementeerde en operationele EMC Documentum software.

Het Service Maintenance & Support aanbod van Delt ICT Services bestaat uit drie standaard ondersteuningsovereenkomsten:


· Basic Remote Support


· Extensive Support


· Premium Support.

Daarnaast is er de mogelijkheid om een op de organisatie toegesneden dienstenpakket samen te stellen. De ondersteuningsovereenkomsten worden, eventueel aangevuld met Service Level Agreements ten aanzien van incidenten (meldingen voor storingen, wijzigingen en dergelijke), vastgelegd in een Custom Made Support overeenkomst.

Hans Zwartjens, directeur van Delt ICT Services: Om ons aanbod duidelijk te presenteren is onderscheid gemaakt tussen standaard ondersteuningsovereenkomsten met vaste diensten en een ondersteuningsovereenkomst met variabele, naar eigen keuze te bepalen diensten. Dankzij de diensten uit deze ondersteuningsovereenkomsten krijgen organisaties die EMC Documentum-toepassingen gebruiken meer inzicht in de oorzaken of het voorkomen van storingen.

De afgelopen periode gaf een sterke groei te zien in het aantal ondersteuningsovereenkomsten die bij Delt ICT Services werden afgesloten. Omdat onze klanten gewend zijn aan een snelle en flexibele reactie op ontwikkelingen binnen ons vakgebied, reageren we ook nu direct met een nog uitgebreidere dienstverlening , verduidelijkt Hans Zwartjens. Alle tekenen wijzen er namelijk op dat die groei in 2007 zal doorzetten. De vraag naar duidelijke ondersteuningsovereenkomsten en goede rapportage eventueel op basis van SLA s neemt sterk toe en Delt ICT Services wil haar vooraanstaande rol blijven benadrukken.

Delt ICT Services BV (NL), Postbus 7187, 5605 JD Eindhoven.

Tel.: +31 40 2507900, fax: +31 40 2507911, www.delt.nl

Over Delt ICT Services

Delt ICT Services BV / euroscript Delt Belgium BVBA - onderdeel van de euroscript groep (www.euroscript.com) - is een Benelux technologiedienstverlener die gespecialiseerd is in document- en content management oplossingen. De onderneming richt zich met name op het leveren van hoogwaardige en gespecialiseerde diensten rond de analyse en realisatie van document- en content management functies en -oplossingen. Dit zowel als onderaannemer en als hoofdaannemer. Delt ICT Services heeft haar diensten volledig geconcentreerd rond de nieuwste softwarefuncties van Documentum en alle daaraan verbonden ondersteunende softwareproducten en -technologieën. Dit is met name van toepassing op alle webgebaseerde toepassingsmogelijkheden. Delt ICT Services is daardoor dé Documentum Signature Partner in de Benelux. Als officieel Documentum partner levert Delt tevens een groot aantal eindgebruikers-, programmeer- en systeembeheerder-opleidingen voor het gebruik van de nieuwste Documentum-softwarefuncties. Het betreft hier zowel standaard als maatwerk opleidingen in klassikale of individuele setting. Bij voldoende deelnemers kunnen de opleidingen ook in-huis worden gegeven. Delt ICT Services werkt constant aan de verdere verdieping van haar kennis van de Documentum-oplossingen. Hiervoor is Delt vaak nauw betrokken bij het Documentum new-product test- en release programma . Hierdoor kan Delt zich vroegtijdig een beeld vormen van de nieuwste mogelijkheden en de eventuele veranderingsconsequenties van deze nieuwe Documentum-softwarefuncties. Met de kennis en diensten van Delt ICT Services halen organisaties meer gebruiksrendement uit hun investering in software van Documentum.