Top of Flop 2007


Wordt het Twitter, Digitale TV of Mobile Marketing

AMSTERDAM, 20080123 -- Maar liefst 80 communicatieprofessionals van communicatieadviesbureaus, mediabureaus en adverteerders voeren 24 januari een debat over de Tops en Flops van 2007 op het gebied van interactieve ontwikkelingen. Het debat wordt gehouden in Felix Meritis onder leiding van Ronnie Overgoor, in een Lagerhuis-setting.

Top of Flop wordt ieder jaar georganiseerd door de VEA-vakgroep, Evolve 2.0, en is een informele sessie met vakgenoten waarin gedebatteerd wordt over de tops en flops van 2007. Evolve 2.0 heeft onlangs aan de reclamemakers zelf gevraagd: Welke interactieve ontwikkelingen uit 2007 mogen niet ontbreken in de strategie van de marketeer/reclamemaker van 2008?

Hieruit wordt een top 3 samengesteld van de meest genoemde ontwikkelingen met de grootse tegenstrijdigheden, waarover uitgebreid gedebatteerd wordt door de volgende debaters:

Lot Keijzer, Director Interactive - Kobalt & voorzitter PMA Digitaal, lid van de Raad van Advies van Generation Next.
Ashu Mathura, lanceerde Europa's grootste advertentie netwerk voor mobiele websites: Overloaded en Mads (Mobile Ads).
Sebastiaan van Rijnsoever, managing director van Qi en bestuur SIRE.
Igor Milder,Strategy Director bij Lost Boys, vanaf 1 februari Algemeen Directeur Lost Boys.
Eddy Salfischberger, partner en Strategy Director bij 105, een jong bureau dat streeft naar vernieuwend mediagebruik voor haar klanten.

Ook nieuwsgierig wat de mening is van de professionals en naar de uitkomst van de stemming? Het debat begint om 16.00 uur.





VEA