KPN NV

Den Haag, 24-01-2007

LadiesWeken: vrouw centraal in KPN Primafoon Eerste mobiele catwalkshow met Nederlandse hockeydames

KPN Primafoon is op 22 januari landelijk van start gegaan met de LadiesWeken. Want KPN Primafoon wil het doorgaans technische mobiele assortiment vrouwtoegankelijker maken. Tijdens deze periode staat de vrouw centraal. Dat is niet alleen te zien aan het op vrouwen toegespitste toestelaanbod maar ook aan de zeer bijzondere accessoires, zoals trendy draadloze headsets met bijpassende tasjes en sieraden.

Vrouwen hanteren vaak andere aankoopcriteria dan mannen. Uiterlijk, hanteerbaarheid en gebruiksgemak van de mobiele telefoon spelen daarbij ondermeer een grote rol. Bovendien wordt de mobiele telefoon steeds meer een accessoire waar je je als vrouw mee wilt onderscheiden en identificeren en die dus moet passen bij haar levens- en kledingstijl.

KPN Primafoon speelt met de LadiesWeken in op de trend van `de mobiele telefoon als fashion item' en onderschrijft dat nog eens extra met de eerste catwalkshow voor mobiele telefoons in Nederland, die op 27 januari plaatsvindt in KPN Primafoon Utrecht (Achter Clarenburg). De shows, met in de hoofdrol de nieuwste ladyphones van Samsung, beginnen om 16 en 17 uur.

Als special guests lopen 4 dames van het Nederlandse hockeyteam mee op de catwalk. Naast de allernieuwste ladyphones van Samsung en de nieuwste mobiele telefoonaccessoires showen de modellen het hippe en trendy (underwear)merk Pussy DeLuxe.

KPN Primafoon laat zien hoe levens- en kledingstijl samen gaan met de nieuwste fashion trend: het mobieltje.