Den Haag, 24-01-2007
LadiesWeken: vrouw centraal in KPN Primafoon
Eerste mobiele catwalkshow met Nederlandse hockeydames
KPN Primafoon is op 22 januari landelijk van start gegaan met de
LadiesWeken. Want KPN Primafoon wil het doorgaans technische mobiele
assortiment vrouwtoegankelijker maken. Tijdens deze periode staat de
vrouw centraal. Dat is niet alleen te zien aan het op vrouwen
toegespitste toestelaanbod maar ook aan de zeer bijzondere
accessoires, zoals trendy draadloze headsets met bijpassende tasjes en
sieraden.
Vrouwen hanteren vaak andere aankoopcriteria dan mannen. Uiterlijk,
hanteerbaarheid en gebruiksgemak van de mobiele telefoon spelen
daarbij ondermeer een grote rol. Bovendien wordt de mobiele telefoon
steeds meer een accessoire waar je je als vrouw mee wilt onderscheiden
en identificeren en die dus moet passen bij haar levens- en
kledingstijl.
KPN Primafoon speelt met de LadiesWeken in op de trend van `de mobiele
telefoon als fashion item' en onderschrijft dat nog eens extra met de
eerste catwalkshow voor mobiele telefoons in Nederland, die op 27
januari plaatsvindt in KPN Primafoon Utrecht (Achter Clarenburg). De
shows, met in de hoofdrol de nieuwste ladyphones van Samsung, beginnen
om 16 en 17 uur.
Als special guests lopen 4 dames van het Nederlandse hockeyteam mee op
de catwalk. Naast de allernieuwste ladyphones van Samsung en de
nieuwste mobiele telefoonaccessoires showen de modellen het hippe en
trendy (underwear)merk Pussy DeLuxe.
KPN Primafoon laat zien hoe levens- en kledingstijl samen gaan met de
nieuwste fashion trend: het mobieltje.