Audax Publishing start royalty-tijdschrift Weekend Royalty


AMSTERDAM, 20070115 -- De jaarlijks verschijnende en succesvolle royaltyspecial van weekblad Weekend wordt een zelfstandig blad. Vanaf 30 januari 2007 zal Weekend Royalty zes keer per jaar gaan verschijnen.

Het tijdschrift brengt uitgebreide reportages over de Europese vorstenhuizen, waarbij de nadruk zal liggen op de Nederlandse en Belgische koninklijke familie. Weekend Royalty onderscheidt zich op dit gebied van bestaande tijdschriften door een modernere aanpak en lay-out. Zo wordt de mode van de prinsessen onder de loep genomen, worden schandalen belicht en zullen de royals ook van hun minder bekende kant worden getoond.

Hoofdredacteur van Weekend Royalty is Marc van der Linden. Hij was hoofdredacteur van Weekend en in Nederland ??n van de bekendste royaltydeskundigen (o.a. RTL Boulevard). In Vlaanderen is hij regelmatig te zien in het VTM programma Royalty.

Audax Publishing, een dochteronderneming van mediaconcern Audax, geeft een grote vari?teit aan publiekstijdschriften uit: Girlz!, Glossy, AvantGarde, Vriendin, Weekend, Aktueel Sportief, Stars, HP/De Tijd, AvantgardeMen en Diva&Donna.