Gemeente Duiven
Het digitaal loket www.duiven.nl krijgt vastere vorm
---
In 2007 wil de rijksoverheid dat 65% van de gemeentelijke
dienstverlening via internet plaatsvindt. Het digitale loket; 24 uur/7
dagen per week geopend.
Op ieder tijdstip dat u wenst kunt u - van welke plek dan ook - bij
het digitale loket terecht. Voor het bijvoorbeeld het aanvragen van
vergunningen, maar ook voor het melden van uw verhuizing. Ook het
Duivense digitale loket is volop in ontwikkeling en de eerste
operationele stap is gezet.
Met ingang van 1 februari 2007 is het bij de gemeente Duiven mogelijk
om via het digitale loket een uittrekstel bevolkingsregister
(uittreksel Gemeentelijke Basisadministratie Persoonsgegevens) te
bestellen. Wanneer u vóór 14.00 uur de aanvraag verzendt wordt het
uittreksel nog diezelfde dag aan u per reguliere post verzonden. Maar
let wel, eerst moeten ook de leges van EUR 4,25 zijn betaald. Dat kan
eenvoudig en veilig met uw creditkaart of via uw eigen vertrouwde bank
door middel internetbankieren (iDEAL). iDEAL is net zo vertrouwd,
veilig en gemakkelijk als internetbankieren. Binnenkort kunt u ook uw
verhuisbericht elektronisch melden of taxatierapporten WOZ opvragen.
In feite zijn diverse formulieren en producten waar geen fysieke
persoonlijke handtekening voor nodig is via www.duiven.nl beschikbaar.
U kunt op ieder gewenst tijdstip thuis of waar dan ook, de formulieren
digitaal invullen en verzenden. Dat bespaart u een gang naar het
gemeentehuis... en dus tijd.
afbeelding Digitaal Loket gemeente Duiven
---
Digitaal Loket gemeente Duiven »