Gemeente Duiven


Het digitaal loket www.duiven.nl krijgt vastere vorm
---

In 2007 wil de rijksoverheid dat 65% van de gemeentelijke dienstverlening via internet plaatsvindt. Het digitale loket; 24 uur/7 dagen per week geopend.
Op ieder tijdstip dat u wenst kunt u - van welke plek dan ook - bij het digitale loket terecht. Voor het bijvoorbeeld het aanvragen van vergunningen, maar ook voor het melden van uw verhuizing. Ook het Duivense digitale loket is volop in ontwikkeling en de eerste operationele stap is gezet.

Met ingang van 1 februari 2007 is het bij de gemeente Duiven mogelijk om via het digitale loket een uittrekstel bevolkingsregister (uittreksel Gemeentelijke Basisadministratie Persoonsgegevens) te bestellen. Wanneer u vóór 14.00 uur de aanvraag verzendt wordt het uittreksel nog diezelfde dag aan u per reguliere post verzonden. Maar let wel, eerst moeten ook de leges van EUR 4,25 zijn betaald. Dat kan eenvoudig en veilig met uw creditkaart of via uw eigen vertrouwde bank door middel internetbankieren (iDEAL). iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren. Binnenkort kunt u ook uw verhuisbericht elektronisch melden of taxatierapporten WOZ opvragen. In feite zijn diverse formulieren en producten waar geen fysieke persoonlijke handtekening voor nodig is via www.duiven.nl beschikbaar. U kunt op ieder gewenst tijdstip thuis of waar dan ook, de formulieren digitaal invullen en verzenden. Dat bespaart u een gang naar het gemeentehuis... en dus tijd.

afbeelding Digitaal Loket gemeente Duiven
---

Digitaal Loket gemeente Duiven »