Ingezonden persbericht


Persbericht

SNT en Trinicom tekenen Global Strategic Agreement

Wilp, 31 januari 2007 - Klantcontact software specialist Trinicom en facilitair callcenter SNT hebben een Global Strategic Agreement getekend. De overeenkomst houdt in dat SNT de multichannel contact software van Trinicom, genaamd T5(TM), wereldwijd kan inzetten. In België past SNT inmiddels met succes T5 toe voor verschillende klanten. In de Nederlandse vestigingen wordt de software momenteel geïmplementeerd.

Met de ingebruikname van T5 wil SNT haar portfolio inzake multi channel management efficiënter organiseren en verbreden. Het feit dat T5 modules biedt voor de afhandeling van klantcontacten via àlle kanalen speelde ook mee in de keuze. Uiteindelijk zal SNT de software van de T5 knowledgebase gebruiken als basis voor de 'total CRM'-applicatie Superscreen die momenteel ontwikkeld wordt. SNT biedt haar klanten hiermee een totaaloplossing voor alle kanalen. In vergelijking met andere oplossingen sloot T5 bovendien het beste aan bij de bedrijfsvoering van SNT, vanuit het oogpunt van efficiëntieverbetering, kostenvermindering en het brede portfolio.

Geert Crooijmans, Commercieel manager bij SNT in België: "We waren blij verrast met de snelle implementatie van T5. Onze agenten zijn bovendien heel positief over de gebruiksvriendelijkheid ervan. De eerste ervaringen in België zijn dermate bevredigend dat het besluit om T5 ook in onze andere vestigingen te gaan gebruiken snel genomen was. Afgezien van het feit dat we T5 uiteindelijk als totaaloplossing voor al onze klanten willen inzetten hopen we ook samen met Trinicom na te kunnen denken over extra mogelijkheden, zoals het genereren van uitgebreide rapportages en ondersteuning bij het opstarten van nieuwe klanten."

Wilco Rietberg, CEO van Trinicom: "SNT behoort tot de grootste aanbieders als het gaat om afhandeling van multichannel klantcontacten. Deze strategische overeenkomst tussen SNT en Trinicom, de marktleidend softwareaanbieder op dat gebied, is dus een logische stap. Met onze software kan SNT, als ervaren partner voor bedrijven die hun klantcontact aan SNT hebben uitbesteed, haar missie om "het meeste uit het klantcontact te halen" prima realiseren. Wij zijn er dan ook zeker van dat deze overeenkomst voor SNT de gewenste resultaten zal opleveren."

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60 E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel "De Lathmer" in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief, fax en baliecontact. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van zijn kernproduct: Trinicom 5 (T5(TM)). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde Customer Interaction Management software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder ClientLogic, Thales, Zilveren Kruis Achmea, Volkswagen/Audi, TUI, Rabobank International, Waterschapsbedrijf Limburg, Albert Heijn, Wolters Noordhoff en Tiscali. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.

Over SNT
SNT is één van de grootste en meest ervaren dienstverleners op het gebied van multichannel klantcontacten in Nederland. In de segmenten Telecom/ISP, Finance, Retail en ICT/Technology is SNT marktleider in de Benelux. SNT zorgt ervoor dat opdrachtgevers effectief contacten met hun klanten kunnen opbouwen en onderhouden. Op basis van de bedrijfsdoelstellingen van de opdrachtgever optimaliseert SNT de waarde van de contacten per klantsegment. Voor verschillende opdrachtgevers heeft SNT belangrijke resultaten geboekt in de balans tussen kosten en klanttevredenheid, het genereren van inkomsten uit inkomend klantcontact en het verhogen van de conversie op telemarketingcontacten. Meer informatie vindt u op www.snt.nl.


---

Voor redactionele informatie:
Influx PR, Frieda Zieleman, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn, tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: frieda@influx-pr.com