Ingezonden persbericht


Persbericht

'Bij WerfSelect zijn vacatures van de baan'

WerfSelect introduceert innovatief concept

Lienden, 1 februari 2007 - "Wij doen niet aan vacatures. Wij doen aan 'talentgericht baanmanagement" vertelt Annelies van der Werf. Het bedrijf WerfSelect maakt al een decennium (haar) naam. Niet alleen bij de aangesloten topmarketeers, maar ook bij een ongeëvenaard netwerk van A-bedrijven. "Wij kennen de uitzonderlijke talenten en de ervaring van onze kandidaten. En zoeken daarbij een uitdaging binnen een bedrijf uit ons netwerk. Da's dus nét even andersom."

Het succes van deze werkwijze bewijst zich al jaren door een explosieve groei van de klantenkring van WerfSelect. Niet in de laatste plaats vanwege het niveau van de geleverde kandidaten. "Wij selecteren onze kandidaten op basis van TOPtalent. Of, zoals wij dat zeggen: Truly Overqualified Personality."

Wat is er dan nieuw? Annelies van der Werf: "Onze werfwijze blijft hetzelfde; een zeer grondige selectieprocedure, gecombineerd met een uiterst persoonlijke, informele benadering van onze kandidaten. Alleen werken wij niet meer vanuit vacatures maar ons concentreren op de kandidaatzijde. We zoeken daarbij naar marketeers in de zomer van hun carrière, die verder kijken dan hun huidige baan lang is. Deze topkandidaten bieden wij een ingang bij onze klantenkring van A-bedrijven. Gebleken is dat er voor topkrachten altijd plaats is."

Om bekendheid in deze doelgroep te genereren heeft WerfSelect gekozen voor het Haarlemse reclamebureau Urbanology. Met de campagne "Maak de logische stap." inspireren ze in print en online advertenties marketeers tot het maken van de stap naar WerfSelect.

Kijk voor meer informatie op www.werfselect.nl. Of bel met WerfSelect: 0344-650450, vraag naar Annelies van der Werf.

---- --