Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Obvion logo bekroond met Eulda Award

Heerlen, 1 februari 2007 - Volgens Eulda draagt hypotheekbedrijf Obvion het best ontworpen logo van Nederland van de afgelopen vijf jaar. Gisteren ontving Obvion de prestigieuze prijs uit handen van Ype Jorna, managing director van Millford Brand-id - het design bureau verantwoordelijk voor het ontwerp.

'The European Logo Design Annual' (Eulda) is dé Europese competitie op het gebied van logo's. Per land kiest een jury bestaande uit professionals uit de corporate designwereld, internationale klanten en consumenten een winnend logo. Van de Nederlandse inzendingen is het 'gevleugelde' Obvion-logo tot winnaar uitgeroepen. Het door Millford Brand-id ontworpen beeldmerk is door Eulda bekroond met een 'Best of Nation Award'. Hiermee wordt het beeldmerk erkend als het best ontworpen logo van Nederland van de afgelopen vijf jaar!

Beeldmerk als uitdrager van identiteit
De jury roemt de dynamiek en kracht die het beeldmerk uitstraalt. "Een bewuste keuze", aldus Douwe Dijkstra, adjunct-directeur marketing & sales bij Obvion. "We willen met ons logo uitdragen waarvoor we als merk en onderneming staan. We zijn een dynamische organisatie die snel en flexibel inspeelt op de behoeften van intermediairs. Daarnaast moeten intermediairs en eindconsumenten blind kunnen vertrouwen op onze deskundigheid. Naast 'snelheid & flexibiliteit', draagt ons logo daarom waarden als 'professionaliteit' en 'betrouwbaarheid' uit."

Overhandiging Award op kantoor Obvion
Gisteren ontvingen directievoorzitter Roy van Diem en Douwe Dijkstra (adjunct-directeur marketing & sales) van Obvion de Eulda Award uit handen van Ype Jorna (managing director) van Millford Brand-id op het kantoor van Obvion in Heerlen. Dijkstra: "We vieren dit jaar ook ons vijfjarig bestaan als zelfstandige onderneming - de Eulda Award zien we als een mooie bekroning op het werk van de afgelopen jaren. We zijn inmiddels uitgegroeid tot de grootste hypotheekverstrekker in Nederland die uitsluitend via het intermediaire kanaal werkt. Daar hoort een toonaangevend beeldmerk als dit bij. We dragen ons logo dan ook met trots!"

Over Obvion
Obvion (www.obvion.nl) is een eigentijds hypotheekbedrijf in Heerlen dat zich met 320 enthousiaste medewerkers uitsluitend op de markt van onafhankelijke intermediairs richt. Dat doet Obvion met een filosofie die gebaseerd is op zes pijlers: samen ondernemen, onafhankelijkheid, snelheid en flexibiliteit, professionele kennis, betrouwbaarheid en individuele aandacht.

Bijlagen:

- Winnend logo van Obvion

- Foto uitreiking Eulda Award
Vlnr: Ype Jorna (managing director Millford Brand-id), Roy van Diem (directievoorzitter Obvion), John Smulders (directeur Obvion), Douwe Dijkstra (adjunct-directeur marketing & sales Obvion)
NOOT VOOR DE REDACTIE EN

Ingezonden persbericht