Maxlead wint Search Engine Marketing Award 2007

Maxlead

Maxlead wint Search Engine Marketing Award 2007

Oegstgeest 6 februari - Maxlead heeft tijdens het Search Engine Marketing Congres 'Speld in Hooiberg' op 1 februari j.l. bij Media Plaza in Utrecht de jaarlijkse Search Engine Marketing Award gewonnen met de case van Transhair & Aesthetic Team.

Jury overwegingen
'De jury, bestaande uit zes zoekmachinemarketing experts, heeft gekeken naar originaliteit, creativiteit en effectiviteit', aldus Jeroen van de Wiel, juryvoorzitter. De case van Transhair voldeed het beste aan alle genoemde criteria. Volgens Maxlead is een optimaal resultaat te behalen door zoekmachinemarketing effectief te integreren met het CRM systeem. Hierdoor wordt een brug geslagen tussen het salestraject en de online activiteiten. Volgens de jury is het belangrijkste van deze case dat Maxlead wat meten betreft verder gaat, de klantwaarde over een lange periode meet en kijkt naar de conversie en de omzet per contact.

Over Maxlead
Maxlead is een zoekmachinemarketing bureau dat gekwalificeerde leads of klanten via internet levert. Via zoekmachine marketing weet Maxlead (be)zoekers op internet om te zetten naar waardevolle leads, klanten, patiënten, cliënten, leden of donateurs. De kracht van Maxlead zit ondermeer in het meten en optimaliseren van de online marketing campagnes en de integratie met een CRM systeem.


---