Maxlead wint Search Engine Marketing Award 2007
Maxlead
Maxlead wint Search Engine Marketing Award 2007
Oegstgeest 6 februari - Maxlead heeft tijdens het Search Engine Marketing Congres 'Speld
in Hooiberg' op 1 februari j.l. bij Media Plaza in Utrecht de jaarlijkse Search Engine
Marketing Award gewonnen met de case van Transhair & Aesthetic Team.
Jury overwegingen
'De jury, bestaande uit zes zoekmachinemarketing experts, heeft gekeken naar
originaliteit, creativiteit en effectiviteit', aldus Jeroen van de Wiel, juryvoorzitter.
De case van Transhair voldeed het beste aan alle genoemde criteria. Volgens Maxlead is
een optimaal resultaat te behalen door zoekmachinemarketing effectief te integreren met
het CRM systeem. Hierdoor wordt een brug geslagen tussen het salestraject en de online
activiteiten. Volgens de jury is het belangrijkste van deze case dat Maxlead wat meten
betreft verder gaat, de klantwaarde over een lange periode meet en kijkt naar de
conversie en de omzet per contact.
Over Maxlead
Maxlead is een zoekmachinemarketing bureau dat gekwalificeerde leads of klanten via
internet levert. Via zoekmachine marketing weet Maxlead (be)zoekers op internet om te
zetten naar waardevolle leads, klanten, patiënten, cliënten, leden of
donateurs. De kracht van Maxlead zit ondermeer in het meten en optimaliseren van de
online marketing campagnes en de integratie met een CRM systeem.
---