Exact onderscheidt InControl als Snelstgroeiende Exact Partner 2006


STADSKANAAL, 20070218 -- InControl Business Solutions met vestigingen in Sneek en Stadskanaal, is door Exact benoemd als Snelstgroeiende Partner van het jaar 2006. Het succes van dit bedrijf is te danken aan een duidelijke focus op de verkoop en dienstverlening rondom de producten van Exact in combinatie met een brede bedrijfskundige kennis, aldus het juryrapport. De uitreiking van deze onderscheiding vond afgelopen donderdag plaats tijdens het jaarlijkse Partner van het Jaar Awards Gala.Als locatie voor de spetterende awardshow werd dit jaar gekozen voor het hoofdkantoor van DaimlerChrysler Nederland in Utrecht.

Wim Havenstein, vennoot bij InControl: `Vele ICT-bedrijven beloven directeuren en ondernemers kostenverlaging en resultaatverbetering, maar als het echt erom gaat geven diezelfde ICT-bedrijven vaak niet thuis. Het blijft dan vaak bij loze woorden en het opsommen van de vele redenen waarom het uiteindelijk toch niet is gelukt'.
`Onzin' zo meent Wim Havenstein, `Wij zijn bereid om rendement op investeringen van onze klant te garanderen. Ik ben ook ondernemer en ik doe ook graag investeringen die me wat opleveren. Dat willen we toch allemaal.'

Rendement op investering

Havenstein geeft aan wat klanten belangrijk vinden: `Onze klanten zijn over het algemeen wakkere klanten. Bijna zonder uitzondering onderscheiden zij zich door grote belangstelling voor verbetering van hun (interne) processen. Dit kunnen de financiële-, logistieke of productieprocessen zijn, maar evengoed CRM, HRM of documentbeheer. Wij bieden hiervoor garanties. Het doel is altijd dat de core business beter gaat lopen. Door de mogelijkheden met en voor de klant te analyseren, lukt dit bijna altijd. Dit leidt tussen InControl en haar klanten tot een nauwe samenwerking, die gebaseerd is op het behalen van een beter rendement op de gedane investering. Dat is wat we kunnen garanderen. Onze winst ligt in de winst die we voor onze klant behalen. Het feit dat we van onze eigen klanten veel nieuwe klanten krijgen, bevestigt dat deze aanpak aanslaat. Dat doen ze heus niet als ze ontevreden zijn. Onze bestaande klanten kunnen immers als geen ander onze toegevoegde waarde bepalen.'

Uitdaging en passie

Havenstein: `InControl is een automatiserings- en adviesbedrijf voor kleinere en middelgrote organisaties waar wij met de inzet van bewezen ICT-producten en diensten ervoor zorgen dat zij grip houden op hun primaire processen. Deze grip moet resulteren in een kostenverlaging of productiviteitsverbetering. Net zoals veel collega-organisaties dat zeggen. Het grote verschil is echter dat wij het ook garanderen. Het gaat er vooral om dat je doet wat je afspreekt. Voor een klant is wat je doet relatief ongrijpbaar. Kiest een klant voor jou dan schenkt hij je het vertrouwen. Het slechtste wat je kunt doen, is dat vertrouwen beschamen. Regelmatig wordt door prospects aan ons gevraagd waarom ze voor InControl moeten kiezen. Als antwoord geven wij altijd: omdat onze klanten tevreden zijn. Zij bepalen namelijk of onze dienstverlening goed is. Niets meer en niets minder.'

Vertrouwen

`Wij verkopen dan ook eigenlijk vertrouwen. Vertrouwen in de toekomst en in een samenwerking. Daar moet je nuchter mee om gaan. Geen wollig gepraat, maar heldere afspraken maken en actie met duidelijke resultaten. Daar gaat het om. Ik vind het erg belangrijk dat al mijn collega's binnen InControl respect voor de klant hebben. Ik doe het werk met liefde. Dat merkt een klant meteen. Ik sta dan ook graag persoonlijk alle klanten te woord die me nodig hebben. Als lezers dat aanspreekt, bellen ze me maar direct op mijn mobiel: 06 - 21812400. Misschien dat we iets voor elkaar kunnen betekenen.'

InControl Business Solutions, Stationsstraat 22 Sneek en Tros 20 Stadskanaal, www.incontrol.nu,





InControl Business Solutions