Difrax maakt vaders blij met Ferrari

21.02.2007 / 10:07 / Rubriek: Informatief / Organisatie: Difrax b.v.

Difrax b.v.

Difrax maakt vaders blij met Ferrari

BILTHOVEN, Nederland, February 21 /PRNewswire/ --


- Vader in spotlight op grootste Nederlandse consumentenbeurs

Het draaide niet alleen om de moeders in spe op de grootste Nederlandse consumentenbeurs voor aanstaande en jonge ouders. Difrax, producent van de meest innovatieve en modernste babyartikelen, richtte zich met een speciale Ferrari-stand op de aanstaande vader. Tijdens deze beurs organiseerde Difrax het 'NK Kinderzitje Vastzetten'. Wie het snelst een kinderzitje in de Ferrari plaatste, mocht de snelle auto later zelf besturen.

Bastiaan Ragas presentator van het NK

Bastiaan Ragas, de bekendste Nederlandse jonge vader van dit moment begeleide de wedstrijd. Bastiaan Ragas verwierf internationale faam als leadzanger van de succesvolle boyband 'Caught in the Act'. De dag voorafgaand aan de beurs werd zijn dochter, Leentje, geboren.

Vivienne van Eijkelenborg, directeur Difrax: "Babyartikelen zijn altijd op de moeder gericht. Dit jaar is Difrax gestart met een speciale Daddy Campagne om juist de vader een hart onder de riem te steken. Nu eens geen moeders met lachende baby's, maar stoere advertenties van vaders met vlekken op hun hemd."

Over Difrax

Difrax B.V., opgericht in 1967, is in Nederland één van de grootste A-merken op het gebied van innovatieve en modische baby- en speelgoedartikelen zoals babyflessen, fopspenen, verzorgingsartikelen en knuffels. Ook als internationale speler loopt Difrax voorop op het gebied van babyartikelen. Met haar producten wil Difrax het leven van baby en ouder zo aangenaam mogelijk maken. Het assortiment van Difrax is onder meer te vinden in (ketens van) babyspeciaalzaken, drogisterijen, apotheken en warenhuizen.