Herbierally naar Disney Institute


LINSCHOTEN, 20070222 -- Herbierally, de organisator van bedrijfsuitjes met behulp van 12 Volkswagen Kevers, implementeerde recentelijk `The Disney Approach to People Management' in haar bedrijfsvoering. Met deze aanpak verwacht de directie de deelnemers aan de autorally's de ultieme belevingservaring te kunnen bieden.

Karin Horstman, speciaal afgereisd naar Orlando, Florida, vertelt: 'Disney stelt hoge eisen aan het niveau van medewerkers, de wijze van organisatie en de mate van beleving van haar gasten. Zeker op het gebied van veiligheid, gastvrijheid, show en efficiency. Deze aspecten spelen bij ons ook een vooraanstaande rol en daarom besloten we hun werkwijze te adopteren.'

De directie is tevreden over het resultaat. Medewerkers doen mee aan een intern beloningssysteem waarbij o.a. gekeken wordt naar de bevindingen van klanten en coaches. Vanuit deze intrinsieke motivatie wordt het product verder ontwikkeld en bedrijfsprocessen gestroomlijnd. Meer informatie vindt u op www.herbierally.nl.





Herbierally