Ingezonden persbericht


Fuji Film Nederland kiest voor managed hosting van Rackspace

Fanatical Support past bij hoge kwaliteitsstandaarden Fuji Film

Bunnik, 7 maart 2007 - Rackspace Managed Hosting, hèt snelst groeiende hostingbedrijf in Europa, heeft een overeenkomst gesloten met Fuji Film Nederland, leverancier van fotocamera's, digitale camera's, films en apparatuur voor fotoservice. Rackspace host in zijn datacenter een Windows-server van Fuji Film en levert een beheerde back-updienst en dedicated firewall. Fuji Film profiteert hierdoor van een maximale uptime, hoog serviceniveau en 24x7 ondersteuning vanuit het Fanatical Support-principe. Daarnaast is data op basis van een krachtige firewall en betrouwbare back-up optimaal beschermd.

Fuji Film heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan, zowel voor wat betreft zijn producten, als op het gebied van service. De vorige hostingleverancier kon niet aan deze standaard voldoen. De SLA's sloten dan ook niet aan op de eisen van het bedrijf. Dankzij de hoge SLA's van Rackspace is Fuji Film verzekerd van 100 procent netwerk-uptime en hardwarevervanging binnen een uur in het geval van storingen. Bovendien biedt Rackspace met Fanatical Support proactieve ondersteuning die de verwachtingen van de klant overtreft.

"Al bij het eerste contact met Rackspace was voor ons duidelijk dat dit een partner is, die meedenkt en perfecte service wil leveren", zegt Rob van Keulen, Product Manager Digital Dept. bij Fuji Film. "In tegenstelling tot veel andere partijen neemt Rackspace je als klant serieus. Deze partij heeft nog echt aandacht voor haar klanten. Tel daar de professionaliteit van de Rackspace-specialisten en de snelle migratie van onze server bij op, en voor ons is duidelijk dat we de juiste keuze hebben gemaakt."

Over Rackspace Managed Hosting
Rackspace Managed Hosting is gevestigd in de VS en heeft een Europees hoofdkantoor in Londen. De onderneming biedt producten en diensten op het vlak van managed hosting. Rackspace telt meer dan 12.000 klanten wereldwijd, waarvan ruim 2.500 in Europa. Door zijn focus, service en specialisatie is Rackspace inmiddels het snelst groeiende hostingbedrijf van Europa. Het bedrijf onderscheidt zich met intensieve dienstverlening onder de noemer 'Fanatical Support(tm)'. Medewerkers van Rackspace zijn 24 uur per dag en zeven dagen per week beschikbaar en reageren direct op klantverzoeken. Door hun hoge opleiding en ervaring zijn ze uitstekend in staat om complexe hostingomgevingen te ondersteunen. Naast de inzet van deze specialisten biedt Rackspace telefonische ondersteuning en toegang tot een online kennisbank. Tevens geeft Rackspace een unieke Zero Downtime-garantie. Het bedrijf is in Europa een van de zes Microsoft Gold Certified Partners en de enige Redhat Advanced Hosting Partner.