Forse personeelsuitbreiding bij Internet Mediabureau Adlantic


UTRECHT, 20070307 -- Het Internet Mediabureau AdLantic zal dit jaar tien tot vijftien extra personeelsleden aannemen. Door de groei van zowel het klantenbestand alsmede het aantal website-exploitanten waarmee AdLantic samenwerkt, kan het bedrijf dit jaar flink gaan uitbreiden. De nieuwe personeelsleden zullen voornamelijk werkzaam worden in functies als Mediaplanners en Accountmanagers.

AdLantic houdt zich bezig met het inkopen van online advertentieruimte voor klanten die op het Internet willen adverteren. Het bedrijf is in februari 2005 opgericht door directeur Philippe van Ooteghem die zijn bedrijf begon als een eenmanszaak. Inmiddels maakt het een flinke groei door. Er zijn exclusieve deals gesloten met grote webmasters, van bijvoorbeeld Startpagina.nl, en met klanten zoals Wehkamp en TUI. Toch gaat het van Ooteghem niet alleen om de grote klanten. "Iedere kleine klant kan een grote worden', stelt hij.

Deze maand zijn drie nieuwe werknemers aangesteld. Dat betekent dat AdLantic nu twaalf medewerkers telt. Per 1 maart is Marloes Eshuis begonnen als Communicatie- en Recruitmentmanager. Daarnaast zal Olivier Nieland de negentiende van deze maand starten als Accountmanager en treedt Maartje Hendrix per april in dienst in de gecombineerde functie van Accountmanager / Mediainkoper. AdLantic is nog steeds op zoek naar nieuwe Accountmanagers en Mediaplanners om de teams in beide vestigingen (Utrecht en Maastricht) te versterken. AdLantic wordt met deze uitbreiding één van de grootste Internet Mediabureaus van Nederland.





AdLantic