Ingezonden persbericht


Persbericht

Onderzoek toont grootste ergernissen van telefonie-systemen

20 Maart 2007 - Swyx, leverancier van op softwaregebaseerde IP-telefonieoplossingen, onderzocht onder 120 middelgrote en kleine bedrijven wat hen het meeste stoort aan hun huidige telefoniesysteem. De grootste frustratie is niet te weten wie er belt, meldt 31 procent van de respondenten.

Het fysiek draaien van een nummer is voor 29 procent van de ondervraagden onhandig. Een kwart stoort zich aan het feit dat ze eerst het nummer moeten opzoeken voordat ze kunnen bellen. 19 procent van de ondervraagde mkb'ers is ontevreden over de beltoon en 6 procent over hun eigen fout; het nummer verkeerd intoetsen.

"Uit de resultaten van dit onderzoek blijkt dat mkb'ers niet erg tevreden zijn over wat ze nu hebben. Dat kan komen doordat ze steeds beter weten wat de mogelijkheden zijn van een telefoniesysteem. Het gebrek aan informatie bij het bellen of gebeld worden, blijkt het belangrijkste irritatiepunt", vertelt Günter Junk, CEO van Swyx. "Deze trend past in de opkomst van de op IP-gebaseerde systemen en de dalende verkoop van het traditionele systemen. Een op IP-gebaseerde systeem geeft de gebruiker gemakkelijker toegang tot informatie. Of ze nu bellen vanaf een windows-applicatie, zoals Outlook of de telefoon beantwoorden, het biedt de gebruiker de mogelijkheid te zien door wie ze worden gebeld."

Voor meer informatie over Swyx kijk op www.swyx.com.

(219 woorden)

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over Swyx

De communicatiemotor

Swyx ontwerpt grensverleggende op software gebaseerde communicatie-oplossingen met de overtuiging dat technologie aantoonbare business value en productiviteit moet bieden. Swyx wil voortdurend de beste oplossingen bieden voor zakelijke partners en klanten om hen een voorsprong te geven.

Het bedrijf is opgericht in 1999. Het hoofdkantoor staat in Dortmund, Duitsland. Swyx heeft intussen kantoren over heel de wereld. Het bedrijf wordt gezien als marktleider in Europa.

SwyxWare is een eenvoudig te installeren en onderhouden puur op software gebaseerd systeem. De Swyx-oplossing is gebaseerd op bekende Microsoft® Windows® applicaties. De oplossing is ontworpen om naadloos te integreren met bestaande zakelijke software, waaronder alle financiële en business process management tools. Het biedt het aanpassingsvermogen van een business-class communicatie-oplossing dat meegroeit met een bedrijf. Het levert sterke zakelijke communicatie, dat simpel, snel en eenvoudig te installeren en beheren is. Hierdoor hebben bedrijven de volledige controle en kunnen zij beter voldoen aan de wensen van klanten, waar ze zich ook bevinden.

In Nederland wordt Swyx gedistribueerd door Intratel en SDC Logistics.

Voor verdere persinformatie, fotomateriaal of een interview kunt u contact opnemen met Ilona de Bok van LEWIS, Global Public Relations: Tel: +31 (0)40 235 46 00 Fax: +31 (0)40 235 46 01 E-mail: ilonadb@lewispr.com Web:http://www.lewispr.com

LEWIS - Global Public Relations

Hoevenweg 29
5652 AW Eindhoven
Nederland

Tel: +31 40 235 46 00
Fax: +31 40 235 46 01
Web: www.lewispr.com
Agency blog: www.lewis360.com