Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Enschede, 20 maart 2007

Rabobank 'pimpt' haar pinautomaten

Axis Media-ontwerpers heeft voor de Rabobank Enschede-Haaksbergen de voorjaarscampagne ontwikkeld, waarbij een gratis verhuizing bij het afsluiten van een hypotheek centraal staat. Het bestickeren van de pinautomaten is een van de opvallendste middelen die Axis heeft ingezet.

Pinnen uit een verhuiswagen
De vier verhuizers en de verhuiswagen, die bij het afsluiten van een hypotheek ter beschikking worden gesteld, zijn ingezet voor de visualisatie van het actieaanbod. Naast abri's, mupi's, citydisplays, bussen, etalagebestickering, flyers, lifesizers, gevelreclame en een megadoek, heeft Axis ook de pinautomaten van de Rabobank bestickerd. In Enschede is de volgeladen verhuiswagen het decor van alle Rabobank pinautomaten. Het is voor het eerst dat een bank haar pinautomaten inzet om de zichtbaarheid te vergroten.

Ondersteund door de landelijke campagne en met de inzet van een heel scala aan middelen, is het doel van de voorjaarscampagne het hypotheekmarktaandeel te laten stijgen en de zichtbaarheid van de Rabobank in de regio te vergroten.