Ingezonden persbericht


### PERSBERICHT ###

BlueAd zet narrowcasting wereld op z´n kop

Arnhem, 22 maart 2007 - Narrowcasting gaat over schermen die opduiken in (semi)-openbare ruimtes als winkels, warenhuizen, horecagelegenheden, openbaar vervoer en zorginstellingen. Het Nederlandse bedrijf BlueAd, gespecialiseerd in Mobile Marketing, voegt een nieuwe dimensie toe aan Narrowcasting. BlueAd voorziet gebruikers van een mobiele telefoon automatisch van videoclips en informatieve- of marktgeoriënteerde berichten, zodra zij in de buurt zijn van Narrowcasting schermen.

Bestaande Narrowcasting wordt hiermee persoonlijk gemaakt en uitgebreid met de telefoonschermpjes van de individuele consumenten. Nieuw is de Interactiveit, of terugweg, tussen mobiele telefoon en Narrowcasting schermen. De mobiele telefoongebruiker kan nu zelf, indien gewenst, met een Narrowcasting scherm communiceren. Zo kunnen mobiele telefoongebruikers eenvoudig via de mobiele telefoon om verdere informatie vragen en kunnen zij mede bepalen wat er op de schermen getoond wordt. Ook kunnen zij vragen beantwoorden of kan bijvoorbeeld deelgenomen worden aan een prijsvraag.

Deze vorm van Interactieve narrowcasting kan zeer gericht worden ingezet, en omdat er gebruik wordt gemaakt van interactie is het gedrag van klanten tevens beter te analyseren. Communicatie met de mobiele telefoon vindt plaats via Bluetooth. Uniek is dat het verzenden van de berichten geheel gratis is.

BlueAd is marktleider in Nederland en ontwikkelt de technologie in eigen huis. BlueAd verzorgt productie, integratie, installatie en exploitatie van systemen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
André Leurs Marketing Manager email andre.leurs@bluead.nl, mobiel 06 29592241 Jan Veltman Business Development email jan.veltman@bluead.nl, mobiel 06 53468377

BlueAd
Velperweg 92
6824 HL Arnhem
Tel. 026 361 27 29

Email : info@bluead.nl
Internet : www.BlueAd.nl