Koninklijke Ahold


Ahold vierde kwartaal-/jaarcijfers 2006

Resultaten vierde kwartaal / gehele jaar 2006 22 maart 2007 Persbericht Hoofdpunten


· Het bedrijfsresultaat over het gehele jaar bedroeg 1,3 miljard (plus 1 miljard)


· Netto-omzet over het gehele jaar met 769 miljoen omhoog naar 915 miljoen


· U.S. Foodservice behaalt over het gehele jaar een operationele marge van 1,7%


· De nettoschuld met 884 miljoen omlaag naar 4,6 miljard


· Aankondiging van een programma voor de terugkoop van 3 miljard aan aandelen, een stijging van 1 miljard ten opzichte van de vorige aankondiging

Amsterdam, 22 maart 2007 ­ Ahold heeft vandaag haar verkorte financiële verslag over het gehele jaar 2006 en het vierde kwartaal van 2006 gepubliceerd. Anders Moberg, President en CEO van Ahold, zei: "Ahold heeft de vorig jaar vastgestelde doelstellingen bereikt. U.S. Foodservice heeft haar doelstelling van 1,7% operationele marge gerealiseerd, onze retailactiviteiten presteerden overeenkomstig onze eerdere marge-indicatie en overtroffen de indicatie van de omzetgroei. De kosten van Group Support Office zijn verminderd en we hebben de nettoschuld zelfs meer verlaagd dan eerder aangekondigd. Ons Value Improvement Program bij Stop & Shop loopt op schema en we hebben al bemoedigende verbeteringen gezien in de waardering van klanten voor onze versafdelingen, zowel qua prijs als qua kwaliteit.

In 2007 blijven we ons concentreren op de implementatie van de strategie die we afgelopen november hebben bekendgemaakt. Naar aanleiding van de voortgang van ons desinvesteringsprogramma, maken we met genoegen bekend dat we van plan zijn om het bedrag dat we aan onze aandeelhouders willen teruggeven, te verhogen van 2 miljard naar 3 miljard, afhankelijk van de verkoop van U.S. Foodservice. Deze teruggave zal plaatsvinden in de vorm van een programma voor de terugkoop van aandelen. De details hiervan worden mettertijd bekendgemaakt. Voor onze nieuwe managementstructuur met twee continentale platforms hebben we nieuwe managers op sleutelposities, zowel in de Verenigde Staten als in Europa. Ons belangrijkste aandachtspunt in de Verenigde Staten is de voortzetting van de implementatie van ons Value Improvement Program. We hebben de indicatie van de operationele marge van de resterende retailactiviteiten voor het komende jaar gesteld op 4 tot 4,5%."

Financiële prestaties

Vierde kwartaal 2006
De netto-omzet bedroeg 10,4 miljard, een daling van 3% vergeleken met dezelfde periode van het voorgaande jaar. Tegen constante wisselkoersen steeg de netto-omzet met 3%.

Het bedrijfsresultaat bedroeg 199 miljoen, inclusief een kostenpost van 84 miljoen met betrekking tot de verkoop en sluiting van de Tops-winkels in Noordoost-Ohio. Het bedrijfsresultaat van 293 miljoen in 2005 werd gunstig beïnvloed door 92 miljoen aan verzekeringsopbrengsten met betrekking tot de schikking van de massa-effectenclaim. Het bedrijfsresultaat van de retailactiviteiten, inclusief de kostenpost van Tops, bedroeg 167 miljoen, een operationele marge van 2,4%. Het bedrijfsresultaat van U.S. Foodservice steeg met 71 miljoen naar 63 miljoen, een operationele marge van 1,8%. De kosten van Group Support Office bedroegen 31 miljoen.

Het nettoresultaat bedroeg 240 miljoen, een stijging van 132 miljoen ten opzichte van het vierde kwartaal van 2005. Dit was voornamelijk te danken aan een lagere netto financiële last en gunstige belastingontwikkelingen.

2007003 Pagina 1 van 6

Resultaten vierde kwartaal / gehele jaar 2006 22 maart 2007 Persbericht - vervolg Deze ontwikkeling werd deels tenietgedaan door verzekeringsopbrengsten met betrekking tot de massa- effectenclaim van 2005.

De positieve kasstroom vóór de financieringsactiviteiten bedroeg 343 miljoen voor het kwartaal. De overname van winkels van Clemens Markets en Konmar in het vierde kwartaal van 2006 zorgde er gedeeltelijk voor dat de kasstroom 61 miljoen lager was dan over dezelfde periode van het voorgaande jaar. De nettoschuld bedroeg 4,6 miljard, hetgeen 498 miljoen lager is.

Gehele jaar 2006
De netto-omzet bedroeg 44,9 miljard, een stijging van 2% vergeleken met 2005. Tegen constante wisselkoersen steeg de netto-omzet met 2,7%. Exclusief de effecten van de wisselkoersen en desinvesteringen was de geconsolideerde netto-omzet in 2006 4,1% hoger dan in het voorgaande jaar met een stijging van de netto-omzet van de retailactiviteiten van 3,7% en van U.S. Foodservice van 4,8%.

Het bedrijfsresultaat steeg met 1 miljard naar 1,3 miljard. Exclusief het effect van de voorziening van 803 miljoen voor de schikking van de massa-effectenclaim in 2005 (netto na aftrek van de verzekeringsopbrengst) bedroeg de stijging 237 miljoen, oftewel 22,4%. Het bedrijfsresultaat uit retailactiviteiten steeg met 30 miljoen tot 1,2 miljard; de operationele marge was onveranderd 3,9%. Het bedrijfsresultaat van U.S. Foodservice steeg met 172 miljoen naar 258 miljoen, een operationele marge van
1,7% vergeleken met 0,6% in het voorgaande jaar. De kosten van Group Support Office bedroegen 116 miljoen. Dat was een daling van 838 miljoen, voornamelijk als gevolg van de voorziening van 803 miljoen in verband met de schikking van de massa- effectenclaim. Het nettoresultaat steeg met 769 miljoen naar 915 miljoen.

De nettoschuld daalde met 884 miljoen naar 4,6 miljard als gevolg van een afname van de geldmiddelen en een vermindering van de brutoschuld veroorzaakt door de aflossing van het U.S. Foodservice- securitisatieprogramma, wisselkoersvoordelen en de conversie van een aantal preferente aandelen in eigen vermogen.

De positieve kasstroom vóór financieringsactiviteiten bedroeg 1 miljard voor het hele jaar, hetgeen 1 miljard lager was dan in het voorgaande jaar. Deze daling was voornamelijk te wijten aan de eerste betaling in het kader van de massa-effectenclaim van netto 527 miljoen en een verlaging van de opbrengsten uit desinvesteringen van 943 miljoen, die deels teniet werd gedaan door een verbetering in het genereren van geldmiddelen uit operationele activiteiten.

Prestaties per bedrijfssegment

Stop & Shop / Giant-Landover
De netto-omzet over het vierde kwartaal van 2006 bedroeg $ 3,8 miljard, een stijging van 0,1% vergeleken met dezelfde periode van het voorgaande jaar. De identieke omzet van Stop & Shop daalde met 2% (2,3% exclusief de netto-omzet uit hoofde van benzineverkopen) en die van Giant-Landover met 2,1%. Het bedrijfsresultaat daalde met $ 18 miljoen naar $ 162 miljoen, oftewel 4,2% van de netto-omzet. De marges werden beïnvloed door prijsinvesteringen in verband met de verdere implementatie van het Value Improvement Program.

De netto-omzet over het gehele jaar bedroeg $ 16,4 miljard, oftewel 0,6% hoger vergeleken met het voorgaande jaar. De identieke omzet van Stop & Shop daalde met 1,3% (2% exclusief de netto-omzet uit hoofde van benzineverkopen) en die van Giant-Landover met 1,6%. Het bedrijfsresultaat daalde met $ 15 miljoen naar $ 839 miljoen, oftewel 5,1% van de netto-omzet.

Giant-Carlisle / Tops
De netto-omzet over het vierde kwartaal van 2006 bedroeg $ 1,4 miljard. Deze daling van 2,7% vergeleken met dezelfde periode van het voorgaande jaar weerspiegelt de invloed van de desinvesteringen. De identieke omzet Pagina 2 van 6

Resultaten vierde kwartaal / gehele jaar 2006 22 maart 2007 Persbericht - vervolg van Giant-Carlisle steeg met 3,1% (1,8% exclusief de netto-omzet uit hoofde van benzineverkopen), terwijl bij Tops sprake was van een daling van 2,9% (4,3% exclusief de netto-omzet uit hoofde van benzineverkopen). Het negatieve bedrijfsresultaat van $ 63 miljoen in het vierde kwartaal van 2006 bevatte een bedrag van $ 109 miljoen aan lasten en kosten met betrekking tot de verkoop van de Tops-winkels in Noordoost-Ohio in dit kwartaal. Exclusief deze lasten en kosten bedroeg de operationele marge 3,3% van de netto-omzet.

De netto-omzet over het gehele jaar bedroeg $ 6 miljard, een daling van 3,3% vergeleken met het voorgaande jaar. De identieke omzet van Giant-Carlisle steeg met 3,9% (2,1% exclusief de netto-omzet uit hoofde van benzineverkopen), terwijl bij Tops sprake was van een daling van 5,5% (6,6% exclusief de netto-omzet uit hoofde van benzineverkopen). Het bedrijfsresultaat was met $ 62 miljoen (inclusief de kostenpost van $ 118 miljoen met betrekking tot de Tops-winkels in Noordoost-Ohio) $ 28 miljoen lager dan in het voorgaande jaar, oftewel 1% van de netto-omzet.

Albert Heijn
De netto-omzet over het vierde kwartaal bedroeg 1,8 miljard, een stijging van 11% ten opzichte van dezelfde periode van het voorgaande jaar. De identieke omzet van Albert Heijn steeg met 9%. Het bedrijfsresultaat bedroeg 100 miljoen, oftewel 5,6% van de netto-omzet. Deze stijging van 31 miljoen ten opzichte van het voorgaande jaar was te danken aan een hogere identieke omzet en een effectieve kostenbeheersing.

Over het gehele jaar bedroeg de netto-omzet 7,1 miljard, oftewel 8,4% hoger dan in het voorgaande jaar. De identieke omzet van Albert Heijn steeg met 6,7%. Het bedrijfsresultaat bedroeg 411 miljoen, oftewel 5,8% van de netto-omzet, een stijging van 123 miljoen ten opzichte van het voorgaande jaar.

Ahold Centraal-Europa
In het vierde kwartaal daalde de netto-omzet met 0,8% naar 366 miljoen. Tegen constante wisselkoersen en exclusief het effect van de wijziging van de verslagperiode van drie maanden naar twaalf weken steeg de netto- omzet met 1,2%. De identieke omzet daalde met 2,2%. Het negatieve bedrijfsresultaat bedroeg 16 miljoen; exclusief de waardeverminderingen en winsten uit de verkoop van bedrijfsmiddelen werd winst noch verlies geboekt.

Over het gehele jaar bedroeg de netto-omzet 1,4 miljard, oftewel 11,3% hoger dan in het voorgaande jaar. Tegen constante wisselkoersen steeg de netto-omzet met 6,1% op jaarbasis. De identieke omzet daalde met 5,5%. Het negatieve bedrijfsresultaat van 55 miljoen bevatte waardeverminderingsverliezen van 37 miljoen, waarvan 19 miljoen betrekking had op Slowakije.

Vanaf het vierde kwartaal van 2006 kwalificeren onze bedrijfsactiviteiten in Polen als beëindigde bedrijfsactiviteit. Dienovereenkomstig zijn de Poolse bedrijfsresultaten buiten beschouwing gelaten bij Ahold Centraal-Europa.

Schuitema
In het vierde kwartaal steeg de netto-omzet met 0,9% naar 750 miljoen. De identieke omzet steeg met 0,5%. Het bedrijfsresultaat van 7 miljoen, oftewel 0,9% van de netto-omzet, was 21 miljoen lager vergeleken met dezelfde periode van het voorgaande jaar. Deze daling was het gevolg van de kosten met betrekking tot de overname van winkels en toegenomen commerciële activiteiten.

De netto-omzet over het gehele jaar bedroeg 3,2 miljard, een stijging van 1,8% vergeleken met het voorgaande jaar. De identieke omzet steeg met 1,5%. Het bedrijfsresultaat bedroeg 74 miljoen, oftewel 2,3% van de netto-omzet. Dat was een daling van 21 miljoen ten opzichte van het voorgaande jaar.

Pagina 3 van 6

Resultaten vierde kwartaal / gehele jaar 2006 22 maart 2007 Persbericht - vervolg

U.S. Foodservice
In het vierde kwartaal steeg de netto-omzet met 5,1% naar $ 4,4 miljard. Het bedrijfsresultaat bedroeg $ 81 miljoen, vergeleken met een verlies van $ 9 miljoen in dezelfde periode van het voorgaande jaar. De operationele marge bedroeg 1,8%. De verbetering was voornamelijk het gevolg van een verbeterde brutomarge, voortgezette operationele kostenefficiency en kostenreducties en het feit dat er, in tegenstelling tot het voorgaande jaar, geen sprake was van de $ 52 miljoen aan kosten voor herstructurering en aanverwante lasten.

Over het hele jaar steeg de netto-omzet met 4,1% naar $ 19,2 miljard. De groei van de netto-omzet werd negatief beïnvloed met ongeveer 0,8% als gevolg van het feit dat in 2005 afstand werd gedaan van het belang in Sofco. Het effect van de kosteninflatie op de vergelijkingen op jaarbasis was te verwaarlozen. Het bedrijfsresultaat bedroeg $ 325 miljoen, een operationele marge van 1,7%, vergeleken met 0,6% in het voorgaande jaar.

Niet-geconsolideerde joint ventures en geassocieerde deelnemingen In het vierde kwartaal van 2006 daalde het aandeel van Ahold in het nettoresultaat uit joint ventures en geassocieerde deelnemingen met 24 miljoen tot 29 miljoen. Dit was voornamelijk het gevolg van een eenmalige winst van 22 miljoen uit de verkoop van een joint venture in onroerend goed van Stop & Shop/Giant-Landover in het voorgaande jaar.

Voor het gehele jaar steeg het aandeel van Ahold in het nettoresultaat uit joint ventures en geassocieerde deelnemingen met 29% tot 152 miljoen. De verbetering was voornamelijk te danken aan een sterke netto- omzet en verbeterde marges in Zweden, toegenomen boekwinsten uit de verkoop van vastgoed en de winst uit de verkoop van de foodservice-activiteiten van ICA, ICA Meny. Vanaf het einde van 2006 kwalificeert Jeronimo Martins Retail (JMR) als beëindigde bedrijfsactiviteit. Dienovereenkomstig maakt het nettoresultaat van JMR niet langer deel uit van het aandeel in het resultaat van joint ventures en geassocieerde deelnemingen.

Overige
Ahold verwacht haar jaarverslag 2006 te kunnen presenteren op 29 maart 2007.

De Raad van Bestuur adviseert over 2006 geen dividend uit te keren over gewone aandelen. Ahold is van plan in 2007 dividend uit te keren over cumulatieve preferente aandelen.

Ahold Press Office: +31 (0)20 509 5343

Overige informatie
Alternatieve financiële prestatie-indicatoren:

· Netto-omzet tegen constante wisselkoersen. In bepaalde gevallen behelst de netto-omzet niet de invloed van het gebruik van verschillende wisselkoersen bij de omrekening van de financiële informatie van bepaalde dochtermaatschappijen van Ahold in Euros. Voor vergelijkingsdoeleinden wordt de financiële informatie over de voorgaande periode aangepast op basis van de gemiddelde wisselkoersen gedurende het hele jaar dan wel het vierde kwartaal van 2006. Hierdoor wordt inzicht gegeven in dit wisselkoerseffect. In bepaalde gevallen wordt de netto-omzet in lokale valuta gepresenteerd. Het management is van mening dat hierdoor een beter inzicht wordt gegeven in de operationele prestaties van buitenlandse dochterondernemingen.

· Netto-omzet exclusief wisselkoers- en desinvesteringseffecten. Het management is van oordeel dat ten gevolge van deze uitsluitingen een beter inzicht wordt gegeven in de operationele prestaties van de buitenlandse dochterondernemingen. De netto-omzet uit retailactiviteiten gaven een stijging te zien van Pagina 4 van 6

Resultaten vierde kwartaal / gehele jaar 2006 22 maart 2007 Persbericht - vervolg
1,6% vergeleken met 2005. Tegen constante wisselkoersen steeg de netto-omzet uit retailactiviteiten met 2,1%. Exclusief de effecten van de wisselkoersen en desinvesteringen was de netto-omzet uit retailactiviteiten in 2006 3,7% hoger dan in 2005. De netto-omzet van U.S. Foodservice was 2,9% hoger dan in 2005. Tegen constante wisselkoersen steeg de netto-omzet van U.S. Foodservice met 4,1%. Exclusief de effecten van de wisselkoersen en desinvesteringen was de netto-omzet van U.S. Foodservice in 2006 4,8% hoger dan in 2005.
· De netto-omzet tegen constante wisselkoersen en exclusief het effect van de wijziging van de verslagperiode van drie maanden naar twaalf weken. Het management is van oordeel dat ten gevolge van deze aanpassingen een beter inzicht wordt gegeven in de operationele prestaties van de buitenlandse dochterondernemingen.

· Identieke omzet exclusief de netto-omzet uit benzineverkopen. Aangezien de benzineprijzen recent onderhevig waren aan grotere schommelingen dan de voedselprijzen is het management van oordeel dat door de netto-omzet uit hoofde van benzineverkopen buiten beschouwing te laten een beter inzicht wordt gegeven in de recente positieve invloed van de benzineverkopen op Aholds identieke omzet.
· (Negatief) bedrijfsresultaat in lokale valuta. In bepaalde gevallen wordt het bedrijfsresultaat in lokale valuta gepresenteerd. Het management is van oordeel dat hierdoor een beter inzicht wordt gegeven in de operationele prestaties van buitenlandse dochterondernemingen.
· Bedrijfsresultaat, exclusief het effect van de schikking van de massa-effectenclaim. Het management is van oordeel dat het uitsluiten van de effecten van de schikking van de massa-effectenclaim een betere vergelijking mogelijk maakt met voorgaande periodes waardoor een beter inzicht kan worden geboden in de operationele prestaties van Ahold.

· Positieve kasstroom vóór financieringsactiviteiten. De positieve kasstroom vóór financieringsactiviteiten is de som van de nettogeldmiddelen uit operationele activiteiten en de nettogeldmiddelen uit investeringsactiviteiten. Het management is van oordeel dat deze maatregel, omdat de nettogeldmiddelen uit financieringsactiviteiten buiten beschouwing worden gelaten, nuttig is in gevallen waar dergelijke financieringsactiviteiten discretionair zijn, zoals in het geval van de vrijwillige schuldvooruitbetalingen.
(in miljoenen) Q4 2006 Q4 2005 Positieve kasstroom vóór financieringsactiviteiten (vierde kwartaal 2006) 343 404 Nettogeldmiddelen uit financieringsactiviteiten (358) (1.326) Nettogeldmiddelen uit operationele, investerings- en financieringsactiviteiten (15) (922)

(in miljoenen) 2006 2005 Positieve kasstroom vóór financieringsactiviteiten (gehele jaar) 1.028 2.057 Nettogeldmiddelen uit financieringsactiviteiten (1.277) (3.194) Nettogeldmiddelen uit operationele, investerings- en financieringsactiviteiten (249) (1.137)


· Operationele marge, exclusief de lasten en kosten met betrekking tot de verkoop van de Tops-winkels in Noordoost-Ohio. Het management is van oordeel dat ten gevolge van deze uitsluitingen een beter inzicht wordt gegeven in de operationele prestaties van de buitenlandse dochterondernemingen. Pagina 5 van 6

Resultaten vierde kwartaal / gehele jaar 2006 22 maart 2007 Persbericht - vervolg Giant-Carlisle / Tops (in miljoenen)
Q4 2006 aangepast bedrijfsresultaat $46 Lasten en kosten met betrekking tot de verkoop van Tops in Noordoost-Ohio $109 Q4 2006 bedrijfsresultaat $(63) Q4 2006 netto-omzet $ 1.380 Q4 2006 aangepaste operationele marge 3,3%


· Negatief bedrijfsresultaat, exclusief de waardevermindering en baten van de verkoop van bedrijfsmiddelen. Het management is van oordeel dat ten gevolge van deze uitsluitingen een beter inzicht wordt gegeven in de operationele prestaties van de buitenlandse dochterondernemingen. Dit winstbericht dient te worden gelezen in combinatie met Aholds verkorte financiële verslag over het gehele jaar en het vierde kwartaal van 2006, dat beschikbaar is op www.ahold.nl, en Aholds jaarverslag 2006, dat naar verwachting wordt gepubliceerd op 29 maart 2007. Dit bericht bevat bepaalde alternatieve financiële prestatie- indicatoren, waaronder de nettoschuld, die in het verkorte financiële verslag verder worden toegelicht. Op de in dit persbericht verstrekte gegevens is geen accountantscontrole toegepast. Het persbericht is opgesteld in overeenstemming met IFRS, tenzij anders aangegeven.

Indien de Nederlandse vertaling van dit persbericht afwijkt van de Engelse versie, dan is de Engelse versie leidend.

Waarschuwing

Bepaalde uitspraken in dit winstbericht zijn `forward-looking statements' in de zin van het Amerikaanse effectenrecht. Deze uitspraken omvatten, maar zijn niet beperkt tot, uitspraken over de verwachte timing van de implementering van de strategie van de onderneming, plannen om het bedrag dat wordt teruggeven aan de aandeelhouders te verhogen, plannen met betrekking tot het Value Improvement Program, verwachtingen met betrekking tot de operationele retailmarge voor 2007, plannen voor desinvesteringen, met inbegrip van bedrijfsactiviteiten in Polen, Slowakije en het aandeel van de onderneming in JMR, alsmede U.S. Foodservice, de verwachte datum van de publicatie van het jaarverslag en plannen met betrekking tot dividenden. Deze forward-looking statements zijn onderhevig aan risico's, onzekerheden en andere factoren waardoor de werkelijke resultaten aanmerkelijk kunnen verschillen van de toekomstige resultaten die tot uitdrukking zijn gebracht in de forward-looking statements. Veel van deze risico's en onzekerheden hebben betrekking op factoren die voor Ahold niet beheersbaar en evenmin exact voorspelbaar zijn, zoals het effect van algemene economische of politieke omstandigheden, wisselkoers- en renteschommelingen, de toename van of veranderingen in de concurrentie in de markten waarin Aholds dochtermaatschappijen en joint ventures opereren, de gedragingen van Aholds concurrenten, joint venture partners, leveranciers, vakbonden, aannemers en andere derden, de gedragingen van Aholds klanten, inclusief hun acceptatie van Aholds plannen en strategieën, Aholds mogelijkheden om haar plannen en strategieën succesvol te implementeren en af te ronden en om haar doelstellingen te realiseren, inclusief haar mogelijkheden kosten te verlagen of kostenbesparingen te realiseren, tegenvallende of andere dan verwachte voordelen van en middelen voortvloeiende uit Aholds plannen en strategieën, de kosten of andere resultaten van lopende of toekomstige onderzoeken of juridische procedures, de maatregelen van justitiële, toezichthoudende en overheidsinstanties en derden, evenals Aholds mogelijkheden om verweer te voeren met betrekking tot zulke onderzoeken en procedures, Aholds mogelijkheden om voorgenomen desinvesteringen af te ronden op voor Ahold aanvaardbare voorwaarden, veranderingen in Aholds liquiditeitsbehoeften, maatregelen van Aholds aandeelhouders, onverwachte onderbrekingen van Aholds activiteiten, inclusief onderbrekingen als gevolg van werkstakingen en -onderbrekingen of andere soortgelijke onderbrekingen, verhogingen van de kosten van gezondheidszorg, pensioenen of verzekeringen, verhogingen van energie- en transportkosten, enige vertraging in de groei van onafhankelijke restaurants, snelle schommelingen in de kosten van producten voor wederverkoop, waarbij dergelijke kosten niet tijdig kunnen worden doorgegeven aan Ahold-klanten, Aholds mogelijkheden om personeel op sleutelposities aan te trekken en te behouden, alsmede andere factoren zoals besproken in documenten die in Aholds naam in openbare registers zijn neergelegd. Veel van deze en andere risicofactoren worden toegelicht in die documenten. Lezers wordt geadviseerd behoedzaam om te gaan met deze forward-looking statements, die uitsluitend geacht worden te zijn gedaan per de datum van dit persbericht. Ahold neemt, tenzij daartoe gehouden ingevolge toepasselijk effectenrecht, geen verplichting op zich om enige gewijzigde forward-looking statement te publiceren naar aanleiding van gebeurtenissen of omstandigheden die zich voordoen na de datum van dit persbericht. Buiten Nederland presenteert Koninklijke Ahold N.V. - dat is haar statutaire naam - zich onder de naam `Royal Ahold' of kortweg `Ahold'. Pagina 6 van 6


---- --