Burgers gevraagd opnieuw te reageren
De gemeente Enschede roept burgers op die tussen 7 en 21 maart 2007
een reactie via enschede.nl naar de gemeente Enschede hebben gestuurd,
dit nogmaals te doen. De e-mails die in deze periode via de website
zijn verstuurd, zijn verloren gegaan. Op de internetsite kunnen
burgers 24 uur per dag met al hun vragen terecht voor informatie en
diensten van de gemeente Enschede. Inmiddels is het reactieformulier
op de site weer functioneel.
De gemeente schat dat ongeveer 15 reacties per dag verloren zijn
gegaan. Burgers die aanvragen hebben ingediend via het Digitaal Loket
zijn gewoon aangekomen en in behandeling genomen, net als de berichten
die per mail naar de gemeente zijn gestuurd. Het betreft uitsluitend
de reacties die via het algemene reactieformulier, bereikbaar via het
envelopje op de website, zijn verstuurd.
De gemeente betreurt de gang van zaken. Zij wil de dienstverlening zo
goed mogelijk op orde hebben en verzoeken zo snel mogelijk afhandelen.
Het is dan erg vervelend dat het anders loopt wanneer de techniek het
laat afweten. De gemeente blijft controleren of berichten via de
website en via de e-mail goed terechtkomen en onderzoekt mogelijkheden
de verzender beter te informeren over de aankomst en status van het
bericht.
26 maart 2007
Gemeente Enschede