Gemeente Enschede

Burgers gevraagd opnieuw te reageren

De gemeente Enschede roept burgers op die tussen 7 en 21 maart 2007 een reactie via enschede.nl naar de gemeente Enschede hebben gestuurd, dit nogmaals te doen. De e-mails die in deze periode via de website zijn verstuurd, zijn verloren gegaan. Op de internetsite kunnen burgers 24 uur per dag met al hun vragen terecht voor informatie en diensten van de gemeente Enschede. Inmiddels is het reactieformulier op de site weer functioneel.

De gemeente schat dat ongeveer 15 reacties per dag verloren zijn gegaan. Burgers die aanvragen hebben ingediend via het Digitaal Loket zijn gewoon aangekomen en in behandeling genomen, net als de berichten die per mail naar de gemeente zijn gestuurd. Het betreft uitsluitend de reacties die via het algemene reactieformulier, bereikbaar via het envelopje op de website, zijn verstuurd.

De gemeente betreurt de gang van zaken. Zij wil de dienstverlening zo goed mogelijk op orde hebben en verzoeken zo snel mogelijk afhandelen. Het is dan erg vervelend dat het anders loopt wanneer de techniek het laat afweten. De gemeente blijft controleren of berichten via de website en via de e-mail goed terechtkomen en onderzoekt mogelijkheden de verzender beter te informeren over de aankomst en status van het bericht.

26 maart 2007