Dutchview


Revolutionaire Spotzerformule op Volkskrant-TV

27 maart 2007

Vorige maand meldde DutchView al dat het een strategische samenwerkingsovereenkomst met het on-line reclamebureau Spotzer heeft gesloten. Onlangs werd eveneens bekend dat John de Mols Cyrte Investments een aandeel in Spotzer heeft genomen. Inmiddels heeft de revolutionaire formule van het Amsterdamse bedrijf (Spotzer biedt tegen een zeer lage prijs commercials aan) ook veel media-aandacht getrokken. Ook Volkskrant-TV maakte een item.

Belangrijk onderdeel in de formule van Spotzer is de productie van duizenden goedkope commercials, die door DutchView voor bedrijven worden gepersonaliseerd met eigen beeld en geluid. De kosten van een dergelijke tv-spot variëren van 50 tot enkele duizenden euro's. De wijze waarop Spotzer en DutchView commercials maken is vergelijkbaar met een fabriek. Als commercials klaar zijn, kunnen klanten een licentie op een commercial krijgen. Daarmee kan een klant het exclusieve recht verkrijgen om een commercial in een regio voor een bepaalde periode uit te zenden. Bekijk hier het item van Volkskrant-TV over de unieke 'Spotzer-formule'.

IFRAME: http://extra.volkskrant.nl/vktv/videoblog/video.php?id=7577