Ingezonden persbericht


UNAMIC BEHAALT ISO CERTIFICERING

Unamic, één van de snelst groeiende dienstverleners op het gebied van Business Process Outsourcing (BPO) in Nederland, heeft na een externe audit het ISO Certificaat behaald. Auditor A. Johns van SGS beoordeelt de processen binnen Unamic als helder en transparant.

Uit het Audit Rapport blijkt dat Auditor Johns onder de indruk is van de gang van zaken bij Unamic: 'Unamic wordt door mij beleefd als een mensenbedrijf. De directie gaat zorgvuldig om met de balans tussen het welzijn van de medewerkers en de belangen van de organisatie'.

Voor Unamic betekent de toekenning van het ISO Certificaat veel. Directeur Jeroen ten Haave: 'wij bevinden ons momenteel in een dynamische periode, waarin wij hard groeien. Net als onze klanten willen wij kwaliteit nooit uit het oog verliezen. De ISO certificering is hierin een belangrijke stap.'

ISO

Het ISO Certificaat is een internationaal keurmerk voor het kwaliteitsmanagementsysteem. Het certificaat waarborgt dat een bedrijf in staat is gemaakte afspraken met de klant na te komen. Concreet houdt dat in: 'zeggen wat je doet, doen wat je zegt en dat bewijzen'.

Over Unamic

Unamic is actief op het gebied van Business Process Outsourcing, heeft vestigingen in Almere, Diemen, Amersfoort, Zwolle, Alphen a/d Rijn en Paramaribo en heeft circa 900 mensen in dienst. In zowel de business-to-consumer als de business-to-business markt ondersteunt Unamic bedrijven bij het optimaliseren van hun klantprocessen. Unamic is actief op het gebied van Business Process Outsourcing van multi-channel klantcontacten, activiteiten op het gebied van billing, backoffice en fulfilment, on-site ondersteuning en offshoring vanuit Suriname. Volgens de WGCC, de werkgeversvereniging van call centers, behoort Unamic tot de snelste groeiers in de branche.

Voor meer informatie en/of interviews neemt u contact op met:

Jeroen ten Haave
Directeur
Telefoon: +31-36-545 9034
E-mail: jtenhaave@unamic.com www.unamic.com