Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Talisma CIM-suite gecertificeerd voor AppExchange van salesforce.com

Tientallen klanten combineren CIM-oplossingen van Talisma met Salesforce Service & Support via AppExchange

Arnhem, xx april 2007 - Talisma (www.talisma.com), marktleider op het gebied van CIM-oplossingen (Customer Interaction Management), maakt bekend dat nu ook Talisma Chat en Talisma Email zijn gecertificeerd voor AppExchange van salesforce.com. Klanten van salesforce.com kunnen met de CIM-oplossingen van Talisma extra functionaliteit toevoegen aan de bekroonde applicatie Salesforce Service & Support. In combinatie met Talisma Knowledgebase is nu de integrale suite beschikbaar voor on-demand gebruik via http://www.salesforce.com/appexchange.

Het proces van certificering voor AppExchange behelst uitgebreide applicatietests door salesforce.com, naast aanbevelingen van klanten die met de applicaties hebben gewerkt. In de tweede helft van 2006 konden Talisma en salesforce.com diverse gezamenlijke klanten toevoegen aan hun bestand, waaronder Acclaim Games, Ad Astra, AVST, Geeks in a Flash!, JLG Industries, Maxwell Systems, Safari Books Online en SelectTV.

"Tientallen klanten van salesforce.com werken via AppExchange al met de Talisma-oplossingen als aanvulling op Salesforce Service & Support", aldus Matt Holleran, Vice President, AppExchange partners, salesforce.com. "Ongeveer een jaar geleden introduceerde Talisma haar bekroonde oplossing Knowledgebase voor klanten van salesforce.com. Deze oplossing is een groot succes geworden, niet alleen doordat agenten efficiënter kunnen werken maar ook omdat de klanttevredenheid toeneemt. De toevoeging van Talisma Chat en Talisma Email aan Knowledgebase levert een veelzijdige oplossing op die beantwoordt aan de unieke wensen van service- en supportorganisaties en goed aansluit op de loyaliteit- en samenwerkingbevorderende functionaliteit van Salesforce Service & Support."

De CIM-suite van Talisma leidt tot beter case management met Salesforce Service & Support, doordat medewerkers met één klik toegang hebben tot het klantaccount en de case-informatie. Cases worden automatisch geopend of opgehaald, statuscodes vastgelegd en de klantgegevens bijgewerkt met relevante klantinteracties. Dankzij de CIM-suite kunnen gebruikers ook een compleet historisch overzicht raadplegen van alle interacties via alle communicatiekanalen, waardoor zij altijd een compleet beeld van de klant hebben.

"Onze steeds verdergaande relatie met salesforce.com heeft ons een uitgelezen kans geboden om het belang en de voordelen van CIM te demonstreren in een SaaS-omgeving (Software as a Service)", aldus Dan Vetras, President & CEO van Talisma. "De certificering van onze CIM-suite voor AppExchange onderstreept de snelle acceptatie van CIM en de waarde van geïntegreerde communicatie ter verbetering van de algehele klantbeleving."

Talisma Chat voor AppExchange
Talisma Chat voor AppExchange stelt de gebruiker van Salesforce Service & Support in staat om meerdere gelijktijdige chatsessies af te handelen, waarbij klanten live, gepersonaliseerd en on-demand worden geassisteerd via de website. Bij één klant van Talisma nam de productiviteit van de medewerkers met 400% toe, terwijl de gemiddelde afhandelingstijd met 30% afnam. Met de optionele module Proactive Chat kan websitebezoekers via een pop-up assistentie worden geboden op basis van vooraf gedefinieerde instellingen, zoals de tijd die op een bepaalde webpagina wordt doorgebracht, de waarde van het winkelwagentje of een van de vele klantinstellingen.

Talisma Email voor AppExchange
Talisma Email voor AppExchange integreert naadloos met Salesforce Service & Support en helpt gebruikers om snel te reageren op inkomende e-mail en de reactietijd kort te houden. Talisma Email zorgt ervoor dat e-mailberichten terechtkomen bij de medewerker die, gezien expertise, klantprioriteit en beschikbaarheid, het beste is gekwalificeerd om de klant meteen de eerste keer adequaat te helpen. Door deze naadloze integratie zijn klanten van salesforce.com ervan verzekerd dat hun oorspronkelijke investering niets aan waarde inboet, sterker nog: hun verkoopmedewerkers krijgen zelfs de beschikking over meer functionaliteit.

Talisma Knowledgebase voor AppExchange
Met Talisma Knowledgebase voor AppExchange kunnen bedrijven zonder allerlei omwegen sneller tot een oplossing komen doordat medewerkers van klantenservice de meeste vragen zelf kunnen afhandelen. Door hen eenvoudig toegang te bieden tot de informatie die zij nodig hebben voor een prompte, goed gefundeerde en consistente respons, zijn de medewerkers efficiënter en slagvaardiger. Talisma Knowledgebase kan ook worden ingezet als een Web Self-Service portal waar klanten 24 uur per dag terecht kunnen. Bovendien biedt Talisma Knowledgebase voor AppExchange bedrijven krachtige rapportage- en statistische opties die waardevol inzicht verschaffen in de wensen van klanten.

Over Talisma

Talisma levert wereldwijd Customer Interaction Management (CIM) oplossingen waarmee organisaties een echt onderscheidende 'customer experience' kunnen waarmaken. Talisma CIM stelt organisaties in staat om hun customer service processen te optimaliseren, klanttevredenheid te verhogen en kosten te verlagen. De oplossingen van Talisma integreren de mogelijkheden van e-mail, telefoon, chat en selfservice met een krachtig en volwassen web services platform, uitgebreide analyse-tools en een knowledgebase voor het hele systeem. De oplossingen van Talisma zijn schaalbaar naar behoefte en hebben zich in de praktijk bewezen. Voorbeelden van Talisma klanten in de Benelux zijn: ANWB, Demon Internet, Toyota, SURFnet en Stichting Infofilter. Internationale klanten van Talisma zijn onder meer: Aetna, AOL, Aviva, Bank of America, Canon, ChevronTexaco, Citibank, Coast Capital Savings, Daimler-Chrysler, Dell, DHL, Ford, HGTV, Intuit, University of Alabama, Microsoft, Pitney Bowes, Siemens, Sony, Sprint en het Amerikaanse Ministerie van Buitenlandse Zaken. Meer informatie vindt u op www.talisma.com.