Ingezonden persbericht


Persbericht

DELT ICT Services introduceert nieuwe Documentum-opleiding: Workflow Manager en Business Process Manager (WFM/BPM)

Eindhoven, 10 april 2007 - De nieuwste Documentum-training van DELT ICT Services BV is Workflow Manager en Business Process Manager (WFM/BPM). Deze training biedt medewerkers van organisaties een overzicht van de vele verschillen en gelijkenissen tussen WFM en BPM. Documentum Workflow Manager (WFM) is een oplossing voor het definiëren van document georiënteerde processen binnen de organisatie. Workflow Manager is volledig geïntegreerd in de Documentum Content Server, terwijl Documentum Business Process Manager (BPM) een oplossing is die de functionaliteit van Workflow Manager uitbreidt met work queue management, ondersteuning van elektronische formulieren en het bieden van bedrijfsprocesbeheer, gebruikmakend van standaard communicatie met externe toepassingen zoals ERP, CRM enzovoort via de Business Process Services (BPS).

"Deze trainingen zijn zo opgezet dat ze specifiek voor de medewerkers van één organisatie tegelijk bedoeld zijn", stelt Hans Zwartjens, directeur van DELT ICT Services. "Daarbij is rekening gehouden met de mogelijkheid de inhoud aan te passen aan de wensen en mogelijkheden van die organisatie." De cases bieden een rode draad waaraan de deelnemers zich moeten houden zodat iedereen met dezelfde stof te maken krijgt; de processen en de formulieren liggen al wel vast zodat alle opties voorbij komen.

De trainingen kunnen zowel in het Nederlands als het Engels of Frans worden gehouden en de prijs is op basis van een dagtarief in plaats van het aantal cursisten. Dag één van de opleiding bestaat uit een presentatie van de WFM en BPM producten. Die dag wordt afgerond met een WFM case. Op de tweede dag wordt een case gemaakt met alle onderwerpen van de BPM. Aan de orde komen dan: het installeren van de BPM DocApp; het creëren van de belangrijkste processen en subprocessen waaronder "Lifecycle Promote", "Decision Split", "Link To Folder" en het maken van een "XSL transformation"; het testen van de gecreëerde processen; het toevoegen van formulieren met de Formsbuilder en het werken met de Queue Manager.

DELT ICT Services BV (NL), Postbus 7187, 5605 JD Eindhoven. Tel.: +31 40 2507900, fax: +31 40 2507911, www.delt.nl

Over DELT ICT Services BV
DELT ICT Services BV / euroscript DELT Belgium BVBA - onderdeel van de euroscript groep (www.euroscript.com) - is een Benelux technologiedienstverlener die gespecialiseerd is in document- en content management oplossingen. De onderneming richt zich met name op het leveren van hoogwaardige en gespecialiseerde diensten rond de analyse en realisatie van document- en content management functies en -oplossingen. Dit zowel als onderaannemer en als hoofdaannemer. DELT ICT Services heeft haar diensten volledig geconcentreerd rond de nieuwste softwarefuncties van Documentum en alle daaraan verbonden ondersteunende softwareproducten en -technologieën. Dit is met name van toepassing op alle webgebaseerde toepassingsmogelijkheden. DELT ICT Services is daardoor dé Documentum Signature Partner in de Benelux. Als officieel Documentum partner levert DELT tevens een groot aantal eindgebruikers-, programmeer- en systeembeheerder-opleidingen voor het gebruik van de nieuwste Documentum-softwarefuncties. Het betreft hier zowel standaard als maatwerk opleidingen in klassikale of individuele setting. Bij voldoende deelnemers kunnen de opleidingen ook in-huis worden gegeven. DELT ICT Services werkt constant aan de verdere verdieping van haar kennis van de Documentum-oplossingen. Hiervoor is DELT vaak nauw betrokken bij het Documentum "new-product test- en release programma". Hierdoor kan DELT zich vroegtijdig een beeld vormen van de nieuwste mogelijkheden en de eventuele veranderingsconsequenties van deze nieuwe Documentum-softwarefuncties. Met de kennis en diensten van DELT ICT Services halen organisaties meer gebruiksrendement uit hun investering in software van Documentum.