China leert de luxe waarderen

6. China International Consumer Goods Fair (CICGF)

NINGBO, 20070411 -- De ongebroken economische groei en de ontwikkeling van nieuwe, consumptiegeoriënteerde bevolkingslagen zorgen ervoor dat China een steeds interessantere en vooral stijgende markt voor hoogwaardige consumptiegoederen wordt. Al voor de zesde keer vindt van 8.-12. juni 2007 in Ningbo de China International Consumer Goods Fair (CICGF) plaats. De vakbeurs behoort tot de meest bekende beurzen voor consumptiegoederen in China.


Deze beurs is een magneet voor inkopers en grossiers vanuit de gehele Chinese republiek. De beurs wordt ondersteund door het Ministerie van Economische Zaken van Ningbo. Tijdens de presentaties staan hoogwaardige consumptiegoederen centraal uit de gebieden huistextiel en kleren, elektrische apparaten, bureau- en vrijetijdsartikelen, gebruiksgoederen, decoratie en giften.

De 6. China International Consumer Goods Fair (CICGF) zal 70.000 vierkante meters tentoonstellingsoppervlakte omvatten. Een grote waarde hecht de beurs op de kwaliteit van de tentoonstellingsobjecten. Er worden dus op de vijf tentoonstellingsdagen bekende namen en nieuwe merken aan het vakpubliek gepresenteerd. De bezoekersaantallen zullen blijven groeien. Er worden 15.000 internationale bezoekers en 20.000 handelaars verwacht, die uitkijken naar hoogwaardige producten voor de binnenlandse markt. De organisatoren van de CICGF rekenen op een aanzienlijke verhoging van de import van kwaliteitsproducten naar China. www.cicgf.com




TEMA Technologie Marketing