Ingezonden persbericht


Persbericht: BR-ND Mountain brouwt mee aan frisse verleiding van Hoegaarden BR-ND Mountain Design heeft de verpakking ontwikkeld voor een nieuwe verfrissende tweeling onder het originele witbier: Hoegaarden Rosé en Citron. Zonder aan kracht van het iconische witbiermerk in te boeten is het bureau erin geslaagd een frisse, toegankelijke en smakelijke range neer te zetten. Met subtiele zonnestralen achter het logo en gebruik van aluminium bedampt karton op de 6-packs heeft de verpakking een modern fris gevoel gekregen, refererend aan het zomergevoel dat hoort bij deze heerlijke smaakvarianten. Over Hoegaarden
Met ruim 50% marktaandeel is Hoegaarden de onbetwiste marktleider in het Nederlandse witbiersegment. Al sinds 1445 wordt in België het echte, ongefilterde en van nature troebel witbier gebrouwen. Op dezelfde traditionele en authentieke wijze worden ook Hoegaarden Rosé en Citron gebrouwen. Het nieuwe bier is vanaf medio april verkrijgbaar in de horeca en als 6-pack bij supermarkt en slijterij. Hoegaarden Rosé is het originele witbier (alc. 4,5% vol) met het fris-zoete karakter van Rosé. Hoegaarden Citron is het originele witbier (alc. 3% vol) dat als eerste met de smaak van citroen en limoen op de markt komt. Meer info
Www.mountaindesign.nl
Www.inbev.nl

Pablo van Gastel
Mountain Design

BR-ND People. We work closely with our clients to evaluate and develop identity. We combine solid strategy with outstanding creativity to craft inspirational brands. Brands that ignite desire. Scheveningseweg 42
2517 KV The Hague
The Netherlands
Telephone +31 (0)70 3022080
Fax +31 (0)70 3022089
pablo@mountaindesign.nl
www.mountaindesign.nl