Ingezonden persbericht


Bluetrek
Fashion For Heads

Bluetrek MINI headset: voor moderne mamma's

Parijs, Frankrijk - 12 april 2007 - Bluetrek, het populaire merk van ModeLabs Group op het gebied van draadloze accessoires, heeft de perfecte cadeautip voor Moederdag: De MINI headset, uitermate geschikt voor moderne mamma's, is een elegant en trendy accessoire dat zowel in het oor als om de nek gedragen kan worden.

MINI: Technologie in stijl

« Stijlvol
Lichtgewicht, met een metallic afwerking en een strak design is de MINI een synoniem voor stijl. Comfortabel en gemakkelijk kan hij ook als een ketting gedragen worden. De headset geeft trendy vrouwen een echte 'fashion touch', zowel privé als op het werk.

« Handig handsfree
Met 7 uur gesprekstijd en 10 dagen standbytijd kunnen moeders in contact blijven met hun familie en vrienden en toch hun handen vrij houden. De MINI is geschikt voor alle mobiele telefoons, PDA's en computers met Bluetooth specificatie V1.2.

Prijs en beschikbaarheid
De Bluetrek MINI headset zal beschikbaar zijn vanaf mei 2007 voor een adviesverkoopprijs van ¤49 tot ¤59.

Voor beeldmateriaal, aanvullende informatie of testexemplaren kunt u contact opnemen met onderstaand perscontact.

About Bluetrek - www.bluetrek.com

Bluetrek, a brand of ModeLabs Group, is a rising name in the world of Bluetooth consumer products. It has built its success on the highly-acclaimed G2, the first lightweight and fashionable Bluetooth headset. Today, the collection includes innovative Bluetooth mono, stereo and car kit solutions that are sold by a number of leading retailers and operators in over 40 countries around the globe.

Bluetrek is a brand that blends innovative design with cutting edge technology for mobile lifestyles. The brand is designed to cater to the tastes of style-conscious consumers as well as tech-savvy professionals. The growth of Bluetrek can be accredited to the enthusiasm and skill of its dynamic team and to the unique characteristics of its products. All Bluetrek products boast excellent performance with extended talk time, universal compatibility, comfort and lightweight design.

Bluetrek is making its mark on the fashion scene, with its "Fashion for Heads" approach. From the product itself to their bold advertising campaigns, Bluetrek is a different breed of Bluetooth headsets for mobile phones. Two of its latest products, the X2 (the first water and shock resistant headset) and the avant-garde ST1 Bluetooth stereo headset - set to revolutionise mobile phone music, were awarded the prize for Innovations 2007 Design and Engineering Awards at the CES Las Vegas in 2007.

Bluetrek® is a brand of ModeLabs Group.

About ModeLabs Group - www.modelabs.com
ModeLabs Group, the creator of the "Mobile On DemandTM" offer, is a customized design manufacturer (CDM) specialized in mobiles phones using new generation technology. The company designs, develops and markets mobile phone handsets, accessories and services in an integrated and flexible manner for mobile phone operators, retailers and mass market brands.

Thanks to the combination of its marketing expertise, its cutting-edge technological know-how and its flexible "fabless" organisation, ModeLabs Group is meeting the growing demand for Telecom market segmentation by giving mass market brands, operators/MVNO or distributors the opportunity to create their own range of mobile phones, accessories and services.

ModeLabs Group is listed on the Euronext Eurolist ­ Paris (code "MDL", ISIN code: FR0010060665, SFB 250).

Perscontact

Gerdine LINDHOUT

Open2Europe ­ PR consultant

PR is our expertise,

Europe is our territory.

4, rue de la Sablière

92230 GENNEVILLIERS

France
Tel : +33 1 55 02 27 88
E-Mail : g.lindhout@open2europe.com
Web Site : www.open2europe.com

Verkoop- en distributie informatie

Antoine van der Poel
Mconomy
+31 71 33 11 113
www.mconomy.nl