Ingezonden persbericht


Twee multimediale prijzen voor SIRE-campagne 'Ik zie ik zie wat jij niet ziet'.

De website 'ikzieikziewatjijnietziet.nl' is voor de tweede keer in de prijzen gevallen. Naast een gouden onderscheiding eerder deze maand bij de SPINAwards (vakprijs voor creativiteit in interactieve communicatie) heeft deze website gisteren ook een Zilveren Lamp van de Art Directors Club Nederland in ontvangst mogen nemen. De ADCN 'Lamp' is binnen de wereld van de commerciële communicatie een van de meest gerenommeerde prijzen. De website 'ikzieikziewatjijnietziet.nl' is gemaakt door het interactieve reclamebureau Achtung!. Bij deze campagne waren verder ook Doom&Dickson (reclame) en Van Keep (pr en issuemaking) betrokken.

Het is de eerste keer in de geschiedenis van SIRE dat zij met een interactieve uiting in de prijzen is gevallen. _________________________________________

Noot voor de pers
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Mayke van Keep, 0297-564749 of Mayke@vankeep.nl