The Phone House kiest Merit Media als partner voor narrowcasting

BREDA, 20070413 -- Telecom blijft in beweging, het gevecht om de klant gaat onverminderd door. The Phone House meent dat de klanten door de bomen het bos niet meer zien en dat alle telecomaanbieders weinig onderscheidend zijn ten opzichte van elkaar. Zodoende heeft The Phone House recentelijk een nieuwe concept store geopend op het Plein in Den Haag. Eén van de elementen van dit nieuwe concept is dat de winkel is uitgerust met opvallende narrowcasting-schermen, welke de klant informeert over de laatste aanbiedingen, de nieuwste producten en service van deze landelijke telecomketen.


Merit Media is gekozen als de partner in narrowcasting en heeft het product TINS ingezet in de concept store in Den Haag dat gekoppeld is aan vier grote LCD-monitoren. Tevens is een speler en scherm geplaatst in de receptiehal van het hoofdkantoor in Amersfoort.
The Phone House heeft voor Merit Media gekozen vanwege een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding, de modulaire opbouwmogelijkheid, de gebruikersvriendelijke user interface en de reeds aanwezige telecomdatabases met diverse productenvideo's van de fabrikanten.

The Phone House zal gedurende twee maanden een pilot houden en daarna, bij bewezen succes, verdere mogelijkheden uitwerken met het TINS systeem van Merit Media.

Het centraal geleide CMS (Content Management Systeem) maakt het voor de afdeling Marketing mogelijk op maat gesneden content per lokatie te beheren en naar behoefte aan te passen. De real-time nieuwsbalk onderin het scherm zorgt voor een hoog actualiteitsgehalte, waarin zelfs belangrijke boodschappen door The Phone House zelf te plaatsen zijn.

De speellijsten zijn specifiek aangepast aan het soort bezoekers van The Phone House en passen uitstekend in de nieuwe Concept Store aanpak. De content bestaat met name uit thematische boodschappen, fabrikanten- en netwerkcommercials en productaanbiedingen van The Phone House.

Informatie: www.meritmedia.nl




Marc Sytsema