BedrijfsautoRAI

âFiat Bedrijfswagensâ wordt âFiat Professionalâ

(4/18/2007)
âFiat Bedrijfswagensâ krijgt een nieuw logo dat bestaat uit het Fiat-logo en het woord âProfessionalâ, waarmee het zijn internationale karakter benadrukt.
Het nieuwe logo is voor iedereen -waar ook ter wereld- begrijpelijk, zonder dat vertaling nodig is. Het woord âProfessionalâ (in een grijze balk onder het Fiat-logo) is in dezelfde kleur rood als het Fiat-logo. Om het Fiat-personenautologo onveranderd te laten, zijn er verder geen elementen aan het âFiat Professionalâ-logo toegevoegd.

Het âFiat Professionalâ-logo is ontworpen door RobilantAssociati; een gespecialiseerd Brand Advisors & Strategic Design bureau. Het is ontstaan om het imago meer autonoom te maken, terwijl de sterke band met Fiat blijft behouden. Met andere woorden: dankzij het nieuwe logo krijgt de bedrijfswagendivisie van Fiat nóg duidelijker een eigen gezicht.