Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

BEREIK SLAM!FM NAAR HOOGSTE NIVEAU OOIT

Hilversum, 19 april 2007 - Het marktaandeel van SLAM!FM blijft stijgen. Dit blijkt uit de vandaag gepubliceerde cijfers van Intomart GfK over de periode februari en maart 2007. In de kerndoelgroep 16 tot 24 jarigen is het marktaandeel gestegen met ruim 15% naar 7,6%. In de doelgroep 20 tot 34 jarigen is het marktaandeel met 17% toegenomen. Met meer dan 800.000 luisteraars per week behaalde SLAM!FM een historisch hoogtepunt in haar bestaan.

SLAM!FM startte 1 februari 2007 het interactieve jongeren televisiekanaal SLAM!TV. Dit station zendt 24 uur per dag, 7 dagen per week via internet de populairste muziekclips uit en heeft inmiddels gemiddeld meer dan 20.000 kijkers per dag!

Jacqueline Bierhorst, algemeen directeur: "De resultaten van het eerste kwartaal van 2007 bewijzen dat SLAM!FM een steeds belangrijker plaats inneemt in het leven van jongeren. Niet alleen groeien we in cijfers op radio en tv, maar ook met onze evenementen, online en user generated content activiteiten gaat het heel goed. Wij doen ons uiterste best om nog meer luisteraars aan ons te binden en onze positie onder jongeren te versterken".

SLAM! is een multimediaal platform voor jongeren. Met radio, televisie, online, evenementen, consumenten producten en mobiele activiteiten staat SLAM! voor de nieuwste muziek en entertainment met lef.

Noot voor de redactie,

Ingezonden persbericht