Time : 08:00:00
Date : 16 April 2007
Sender Name: BPRC

Blogging debat op 19-4 en Interne communicatie op 25-4

Blogging : uitdagingen en gevolgen

Nieuwe media: Citizen Journalism - contradictio in terminis? Een hype? De impact van nieuwe media op de gevestigde waarden (traditionele media, analisten)?
Blogging: ROI voor een firma/organisatie? Waarom zou ik met een blog starten?
Op 19 april 18-20u - Een organisatie BGPRA - BPRC - B-JIT

Info en inschrijving: www.bprc.be info@bprc.be 02 414 0432

Interne communicatie: een echte uitdaging !
Hoe lossen bedrijven dit op als ze geconfronteerd worden met bijzondere omstandigheden, zoals shiftwerk, geografische spreiding, ... ?
Vier interessante cases: BASF, DHL, Inbev en de NMBS. Sprekers: Philippe Rigaux - NMBS, Karin Van Roy - InBev, Xavier Lesenne DHL Benelux, Josse Abrahams BASF.
Op 25 april van 13u00 tot 17u30 - Georganiseerd door het Belgian PR Centre

Info en inschrijving: www.bprc.be info@bprc.be 02 414 0432

URL: http://www.bprc.be Picture: (None)
Attachments: (None)

Link to Press Release - NL Link to Press Release - FR